post

Ruszył sklep internetowy Sinsay

Sinsay

Firma LPP uruchomiła sklep internetowy  www.sin-say.com/pl/pl/ swojej najnowszej marki Sinsay. Działa on na tej samej, platformie, która obsługuje sklep online brandu Reserved.

W e-sklepie Sinsay jest dostępna pełna oferta produktów marki. Kolekcje podzielono na 17 kategorii ( m.in. bluzki, buty, akcesoria, sukienki, spodnie). Na stronie znajduje się także dział Specjalne – Comming Soon z zapowiedzią najnowszych produktów, które dopiero zostaną udostępnione.

Towary do koszyka można wprowadzać będąc na stronie konkretnego produktu lub w oknie quickshop, czyli w widokach, w których można zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na temat produktu (zdjęcia, dostępne kolory, rozmiary).

Po wybraniu odpowiedniego rozmiaru ( aby sprawdzić czy jest właściwy należy  kliknąć na link “tabela rozmiarowa”) można dodać produkt do koszyka lub do “ulubionych”, skąd w przyszłości może on zostać zakupiony. Do koszyka można dodać tylko rozmiary dostępne, a do listy ulubionych również te, których aktualnie nie ma w sprzedaży internetowej. Będąc na stronie produktu kupujący ma również możliwość sprawdzenia dostępności interesującego rozmiaru w wybranym salonie Sinsay w Polsce.

W sklepie internetowym Sinsay można zapłacić za zamówienie płatnością online – przelewem lub kartą płatniczą albo (w przypadku dostawy kurierem pod wskazany adres) wybrać “płatność przy odbiorze”.

Płatność online zawsze realizowana jest za pośrednictwem serwisu PayU. Sklep internetowy nie akceptuje przelewów tradycyjnych.

Czas i koszt dostawy zależy od wybranej opcji. Odbiór w salonie w ciągu 2-3 dni jest bezpłatny. Dostawa standardowa to koszt 9,90 zł, a płatność za pobraniem 14,90 zł. Kurier dostarczy towar w ciągu 1-2 dni roboczych w cenie 19,90 zł.

Przypomnijmy, Sinsay jest najnowszym brandem w portfelu spółki LPP. Marka jest przeznaczona dla dziewcząt i młodych kobiet w grupie wiekowej 15-24. Sieć salonów stacjonarnych Sinsay do końca 2013 roku będzie liczyła ponad 50 punktów sprzedaży.

LPP SA jest właścicielem także sieci sklepów odzieżowych Reserved, Cropp, House oraz Mohito.

RETAILNET Newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców i deweloperów

Podobne artykuły