Centrum Riviera pierwszy weekend po otwarciu

Otwarcie Centrum Riviera

W pierwszy weekend po otwarciu Centrum Riviera w Gdyni galerię odwiedziło ponad 150 tysięcy klientów.

– To wielki handlowy sukces oraz objaw popularności centrum znakomicie rokujący na przyszłość. W sklepach i butikach mieliśmy tłumy kupujących – mówi Marek Ciszewski, dyrektor obiektu.

Przez cały weekend w Centrum Riviera miały miejsce imprezy artystyczne, konkursy, warsztaty, występy, koncerty i pokazy. Piątek uświetniła swoją obecnością Miss Polski 2012 Katarzyna Krzeszowska. Większość sklepów oferowała związane z otwarciem promocje i przeceny.

Centrum zostało oficjalnie oddane do użytku 25 października 2013 roku i już pierwszego dnia po inauguracji  zanotowało sukces frekwencyjny. We wnętrzach o powierzchni 70 tys. mkw. pojawiło się blisko 250 sklepów światowych oraz polskich marek.

Riviera została zaplanowana nie tylko jako miejsce codziennych zakupów, ale również jako centrum mody oraz przestrzeń aktywnego wypoczynku i relaksu dla całych rodzin. Obiekt jest w stanie obsługiwać północną część aglomeracji trójmiejskiej z Gdynią, Sopotem, Rumią, Wejherowem i Władysławowem.

W ciągu dwóch lat procesu komercjalizacji gdyńskie CH Riviera pozyskało m.in. takie marki jak: 4F, Apart, Benetton, C&A, CCC, City Sport Lifestyle, Cubus, sklepy firm LPP oraz Inditex, Deichmann, Douglas, Duka, Ecco, Empik, RTV Euro AGD, Gerry Weber, Gino Rossi, H&M, Hebe, iSpot, Kappahl, restauracje grupy AmRest, Levi’s, Mango, McDonald’s, New Yorker, Nike, Pierre Cardin, River Island, Rossmann, Sephora, Simple, Strellson, Subway, Super-Pharm, Swarovski, TK Maxx, Tommy Hilfilger, Nike czy Villeroy & Boch.

Jak poinformował redakcję Retailnet deweloper, ci najemcy, którzy nie zdążyli z otwarciem swoich lokali zrobią to w większości do grudnia, a dwóch największych operatorów, czyli Van Graf i Saturn – rozpoczną działalność na początku przyszłego roku.

Centrum Riviera należy do Mayland Real Estate sp. z o.o.

Reklama

Galeria Jurajska