Daniel Adamiuk, Country Manager Jula Poland sp. z o. o.
Daniel Adamiuk, Country Manager Jula Poland sp. z o. o.

– Jula jako skandynawski koncept była jedną z pierwszych firm, które wprowadziły sprzedaż internetową. Jednak dwa lata temu w Szwecji został zarzucony ten projekt. Natomiast w Polsce rozważamy wprowadzenie sprzedaży internetowej. Dla nas może to być ważny kanał sprzedaży, który zwiększy zasięg o sporą część kraju, a także o kilkanaście milionów potencjalnych klientów. Obecnie multichaneling jest chyba obowiązkiem detalisty – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Daniel Adamiuk, Country Manager Jula Poland sp. z o.o.

Jula to szwedzka sieć multimarketów. Jula AB jest rodzinnym przedsiębiorstwem, posiadającym magazyn centralny i siedzibę główną w Skarze w Szwecji. Firma zatrudnia około 2 tys. osób. Sklepy Jula zlokalizowane są na terenie Szwecji, Norwegii oraz w Polsce. Jesienią 2011 roku firma rozpoczęła działalność na terenie Polski. Obecnie w Polsce działa 9 sklepów Jula m.in. w Warszawie (PH Targówek, PH Janki), Łodzi, Lublinie (PH Tatary), Wrocławiu i Słupsku (CH Jantar). Spółka Jula AB w roku podatkowym 2011/2012 osiągnęła obroty na poziomie 369 mln euro.

W sklepach znaleźć można wszystko co jest potrzebne do renowacji domu, ogrodu czy garażu. Jest tam sprzedawane ponad 13 tys. produktów. Ponadto w asortymencie Jula znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób aktywnie spędzających czas.