Rossmann rusza z nowym konceptem sklepów

Rossmann

Rossmann

Firma Rossmann otworzyła swoją 780 drogerię w Polsce, która znajduje się w Poznańskim City Center. Placówka o powierzchni 1400 metrów kwadratowych wyróżnia się na tle innych wieloma nowatorskimi rozwiązaniami. Jako pierwsza w historii firmy posiada salon fryzjerski oraz ponad stumetrowy dział perfumeryjny.

Po raz pierwszy w sklepie Rossmanna w Polsce pojawiło się tak rozbudowane, ponad stumetrowe stoisko perfumeryjne. Obecność dużego, nowego działu podkreśla aranżacja przestrzeni. Perfumeria w odcieniu ciemnego grafitu kontrastuje z bardzo jasną kolorystyką całego sklepu.

Salon fryzjerski o powierzchni kilkudziesięciu metrów ma sześć stanowisk fryzjerskich oraz dwa do mycia i pielęgnacji włosów. Partnerami salonu są firmy Henkel i profesjonalna marka fryzjerska Indola. Kameralny nastrój tworzą osobna lada kasowa do obsługi klientów salonu fryzjerskiego, poczekalnia z wygodną kanapą oraz serwowana klientom kawa. Obok salonu fryzjerskiego usytuowana jest strefa przeznaczona dla dzieci. Znajdują się w niej ogólnodostępna „piaskownica” z klockami Lego, telewizor z kreskówkami, stoliki i krzesełka oraz dodatkowo tablica do pisania. Jest też zaplecze dla rodzica z dzieckiem: dwa przewijaki z niezbędnymi przyborami higienicznymi oraz wygodnymi fotelami dla matki karmiącej. Z myślą o najmłodszych klientach standardowy asortyment sklepu został powiększony o kolekcję ubrań dla dzieci firm Endo i Pinokio.

– Rossmann cały czas poszukuje nowych rozwiązań, stara się kreować nowe trendy. Sklep w Poznaniu doskonale wpisuje się w tę strategię. Ale żeby otwierać tak spektakularne i nowatorskie sklepy, potrzebujemy odpowiednich lokalizacji, właśnie takich, jaką znaleźliśmy w Poznań City Center – powiedział Marek Maruszak, Prezes firmy Rossmann Polska

W 2013 Rossmann obchodzi jubileusz 20-lecia działalności w Polsce. Obecnie firma dysponuje ponad 780 sklepami na terenie całego kraju. Do końca 2013 roku będzie ich 850. W najbliższych latach Rossmann planuje otwierać około 150 drogerii rocznie. Rossmann jest liderem rynku chemiczno – kosmetycznego z ponad 20 proc.w nim udziałem. Na półkach Rossmanna znajduje się 16 tys. produktów. To 800 różnych marek, zarówno polskich jak i zagranicznych. Wśród nich 35 marek własnych, m.in. Isana, Alterra, Babydream, Domol, czy Alouette.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016