Usługi Canada Post zintegrowane z oprogramowaniem 3dcart pozwolą małym i średnim sprzedawcom w płynny sposób zorganizować dostawę. Wprowadzenie usług internetowych Canada Post jako integralnej części wózka zakupowego platformy 3dcart pozwoli sprzedawcom zaoferować klientom stawki Canada Post na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Ponadto e-sprzedawcy będą w stanie drukować etykiety dostawcze i śledzić przesyłkę bezpośrednio z panelu administracyjnego 3dcart. Będą też otrzymywali informacje o wymaganiach celnych oraz będą mogli wysłać klientom numer przesyłki, dzięki któremu ci sprawdzą jej status.

„Liczba sprzedawców, którzy korzystają z naszych usług w Kanadzie rośnie. Cieszymy się więc, że możemy zaproponować im bezpośredni dostęp do największej sieci dostawczej w kraju, dzięki której dostarczanie produktów i realizacja zamówienia jest się łatwa i dostępna dla wszystkich” – komentuje Jimmy Rodriguez, dyrektor ds. technologii w 3dcart.

„Wchodząc we współpracę z innowacyjnymi firmami takimi jak 3dcart, rozszerzamy naszą sieć usług dostawczych i jesteśmy w stanie zaoferować je większej liczbie e-sprzedawców. Efektem jest lepsza obsługa klienta” – mówi René Desmarais, wiceprezes Canada Post.

Canada Post oferuje usługi dostawcze B2C. Dociera do 15,3 milionów adresów i obsługuje niemal 6400 placówek pocztowych. Canada Post oferuje także rozwiązania dla branży e-commerce.

Założona w 1997 r. 3dcart jest platformą dla e-sklepów. Obecnie korzysta z niej ponad 16 tysięcy globalnych sprzedawców. Firma oferuje też usługi z zakresu marketingu mobilnego i społecznościowego.