NFL e-commerce China

Chińscy fani futbolu amerykańskiego mogą jeszcze bardziej cieszyć się z trwającego właśnie sezonu rozgrywek. NFL właśnie otworzyła swój oficjalny sklep internetowy w Państwie Środka. Od pierwszych godzin od uruchomienia sklep cieszy się szalonym powodzeniem wśród kibiców.

Nflchinashop.com będzie oferować klientom z Chin sportową odzież, sprzęt do gry i akcesoria futbolowe. Sklep powstał na chińskiej platformie handlowej Tmall.com, która chwali się ponad 500 mln zarejestrowanych użytkowników. „Obserwujemy duży wzrost zainteresowania futbolem amerykańskim i rozgrywkami NFL  w Chinach” – powiedział Richard Young, dyrektor zarządzający NFL China. „Ten sezon rozgrywek jest niezmiernie ciekawy, i bardzo cieszymy się, że możemy przybliżyć go jeszcze bardziej chińskim kibicom za pomocą sklepu internetowego” – dodał.

NFL e-commerce

Założona w 1920 roku NFL jest największą ligą sportową w Stanach Zjednoczonych. Składają się na nią 32 zawodowe drużyny sportowe, które co roku konkurują ze sobą w rozgrywkach Super Bowl, największym na świecie wydarzeniu sportowym. Magazyn Business Week nazwał NFL „jedną z najlepiej prowadzonych w Stanach Zjednoczonych firm”. NFL China założono w 2007 roku w Pekinie, aby rozwijać grupę fanów futbolu amerykańskiego w tej części świata oraz utrzymywać strategiczne relacje z krajowymi i regionalnymi mediami. Szacuje się, że obecnie NFL ma ponad 3 mln fanów w Kraju Środka.

W uruchomieniu w Chinach własnego sklepu NFL wsparła firma Export Now, która specjalizuje się we wprowadzaniu amerykańskich sprzedawców na restrykcyjny rynek chiński przez platformy handlowe Tmall i Taobao. Export Now obecnie współpracuje z 110 sprzedawcami z całego świata.

NFL e-commerce China