Rośnie sprzedaż sieci Biedronka

Biedronka

Biedronka

W ciągu trzech kwartałów 2013 roku sprzedaż sieci Biedronka wyniosła ponad 5,6 mld euro (23,7 mld zł), a to oznacza wzrost o 15,9 proc. w porównaniu do analogicznego roku 2012. Na osiągnięte wyniki wpłynęło otwarcie 128 nowych sklepów Biedronka w tym okresie. Ponadto spółka uruchomiła dwa nowe centra dystrybucji.

W działajacych w tym i ubiegłym roku sklepach Biedronka sprzedaż wzrosła o 4,8 proc..

Natomiast sprzedaż grupy Jeronimo Martins w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosła 8,7 mld euro i był to wzrost o 11,5 proc. rok do roku. EBITDA grupy wzrosła w tym czasie o 7,8 proc. do 573 mln euro.

Przypomnijmy, od 21 października 2013 klienci Biedronki mogą płacić bezgotówkowo za robione przez siebie zakupy, dzięki aplikacji PeoPay. Pierwsza transakcja została zrealizowana o godzinie 7:17, a do zamknięcia sklepów w poniedziałek takich transakcji wykonano jeszcze 347. Każdy kolejny dzień prezentował coraz wyższą liczbę płatności realizowanych poprzez PeoPay i odznaczał się coraz większym tempem wzrostu tego typu transakcji. Do końca weekendu zrealizowano ich ponad 3 tysiące, na łączną kwotę ponad 100 tysięcy zł.

Reklama

Galeria Jurajska