Postępują prace na budowie Dekady Grójec

Dekada Grójec

Dekada Grójec

Sieć centrów handlowych Dekada powiększa się o kolejny obiekt typu convenience shopping center. Pod koniec listopada otwarta zostanie Dekada Grójec, siódme centrum realizowane przez grupę Dekada Realty.

Po Myślenicach, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Olsztynie i Krakowie, przyszedł czas na Grójec, gdzie powstaje kolejne centrum wygodnych zakupów – Dekada Grójec. Siódmy obiekt handlowy, realizowany przez grupę Dekada Realty, otwarty zostanie 27 listopada.  Proces budowy centrum handlowego, składającego się z dwóch parterowych budynków, trwał osiem miesięcy.

  Prace związane z budową Dekady Grójec dobiegają już końca – obecnie jesteśmy na ostatnim etapie budowy. Na ukończeniu są roboty związane z infrastrukturą drogową, do wykonania pozostały jeszcze prace brukarskie na parkingu oraz instalacja elementów małej architektury. Do swoich lokali weszli już najemcy, którzy rozpoczęli prace wykończeniowe i aranżacyjne – mówi Aleksander Walczak, prezes Dekada Realty. 

Dekada Grójec to centrum handlowe przeznaczone na szybkie, wygodne zakupy. Obiekt zlokalizowany jest w północnej części miasta, bezpośrednio przy obwodnicy i niedaleko drogi ekspresowej S7, co zapewnia łatwy dojazd  mieszkańcom całego powiatu. Na powierzchni najmu 5,4 tys. mkw. zlokalizowanych zostanie 16 lokali handlowych i usługowych, a na parkingu zmieści się 180 samochodów. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

– Dekada Grójec, którą właśnie otwieramy, jest już kolejnym udanym projektem powstającym pod szyldem Dekady, od kilku lat rozwijającej sieć centrów convenience w całym kraju. Ta inwestycja szczególnie zasługuje na uwagę, gdyż w Grójcu i okolicach jest to pierwszy tego typu obiekt, stąd też ma on ogromną szansę stać się głównym ośrodkiem zakupowym regionu – mówi Radosław  Gadomski, Commercial Director w firmie BOIG Property Consulting. –  Dużym sukcesem tego projektu jest udana i długofalowa współpraca z najemcami, którzy dostrzegli potencjał naszych obiektów, a teraz w Dekadzie Grójec otwierają kolejne swoje lokale. Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaufanie i mamy nadzieję, że będziemy kontynuowali tak udaną współpracę przy kolejnych projektach Dekady – dodaje R. Gadomski.

Obiekt jest już w większości skomercjalizowany. Wśród jego  strategicznych najemców znajdzie się supermarket spożywczy Biedronka oraz Media Expert.  Ofertę sektora fashion tworzyć będą CCC oraz sieć sklepów obuwniczych Ray Obuwie. Odzież i akcesoria sportowe zapewni salon marki Martes Sport, a produkty kosmetyczno-chemiczne oferować będzie drogeria Rossmann. Ofertę handlową Dekady Grójec uzupełnią sklep z elektronicznymi papierosami eSmokingWorld oraz Apteka. 

Obiekty handlowe typu convenience shopping center wypełniają niszę rynkową, uzupełniając ofertę regularnych, dużych centrów handlowych. Dekada Grójec to mały park handlowy składający  się z dwóch, jednopoziomowych budynków, z wejściami bezpośrednio z parkingu.  Format Dekady Grójec doceniają także najemcy.

– Zdecydowaliśmy się na otwarcie salonu marki Ray Obuwie w Dekadzie Grójec, ponieważ jest to centrum o bardzo dużym potencjale. Zarówno dobór najemców, jak i format obiektu nastawionego na wygodne, szybkie zakupy sprawia, że Dekada Grójec ma szansę na bardzo silną pozycję w świadomości lokalnych konsumentów – mówi Marek Kaczyński, specjalista ds. marketingu, Ray Obuwie.    Stale obserwuję rosnącą popularność obiektów typu convenience shopping center i jestem przekonany, że nasz salon w Dekadzie Grójec będzie cieszył się dużym powodzeniem u klientów – dodaje M. Kaczyński.

Oprócz Dekady Grójec, spółka Dekada Realty przygotowuje także kolejne inwestycje. W marcu 2014 r. pierwszych klientów powita Dekada Nowy Targ, a w 2014 i 2015 r. planowana jest realizacja centrów handlowych typu convenience w Brodnicy, Rypinie, Łowiczu, a także galerii handlowych w Malborku i Nysie.

Reklama

Galeria Jurajska