Wyniki Hugo Boss lepsze od oczekiwań

Kolekcja Hugo Boss

Firma Hugo Boss AG, do której należy ekskluzywna marka Hugo Boss poinformowała w ostatnim raporcie, że jej zyski w III kwartale okazały się wyższe niż przewidywali analitycy. Zyski wzrosły o 5 proc. do 173 mln euro. Grupa odzieżowa w pierwszych dziewięciu miesiącach 2013 roku zanotowała nie tylko wzrost sprzedaży, ale także podniosła zarobki.

Grupa przewiduje, że w całym 2013 roku Hugo Boss AG osiągnie całkowity wzrost sprzedaży na poziomie 6-8 proc.

– Wyniki osiągnięte w pierwszych dziewięciu miesiącach roku pokazują, że Hugo Boss systematycznie poprawia wyniki na trudnym obecnie rynku sprzedaży. Nasz nacisk na rozwój sprzedaży detalicznej i podniesienie jakości produktów naszych marek opłacił się – podsumowuje Claus-Dietrich Lahrs, CEO Hugo Boss AG. – Popyt w naszych własnych sklepach wzrósł zauważalnie szczególnie w trzecim kwartale w stosunku do pierwszego półrocza. Dlatego przewidujemy silny wzrost sprzedaży i zarobków w czwartym kwartale roku.

Firma zauważa, że do wzrostu sprzedaży przyczyniło się inwestowanie w rozwój sieci handlowej w postaci sklepów firmowych. Dzięki temu  Grupa może szybko reagować na zmieniające się warunki firmowe oraz na oczekiwania klientów m.in dostosowując do nich wystrój swych salonów.

W Polsce salony Hugo Boss AG znajdują się w najbardziej prestiżowych centrach handlowych – w Galerii Mokotów oraz Złotych Tarasach w Warszawie.

Reklama

Galeria Jurajska