Triumph w nowym koncepcie w radomskiej galerii

Salon Triumph

Salon Triumph

Na przedłużenie umowy najmu w Galerii Słonecznej zdecydowała się marka Triumph. Przy tej okazji salon z bielizną przejdzie zmiany i zostanie dostosowany do nowego konceptu marki.

Salon z bielizną Triumph działa w Galerii Słonecznej od czasu jej otwarcia, czyli od kwietnia 2011 roku. Przedłużenie umowy jest rezultatem dobrych wyników osiąganych przez salon. Z roku na rok systematycznie rośnie liczba odwiedzających galerię, a pomimo niesprzyjających tendencji na rynku najemcy odnotowali 19 proc. wzrost obrotów.

– Salon w radomskiej galerii przynosi nam wyniki finansowe zgodne z oczekiwaniami, dlatego zdecydowaliśmy się na przedłużenie umowy najmu na kolejne lata. Od czasu otwarcia, Galeria Słoneczna umacnia swoją pozycję w regionie, dzięki czemu nie narzekamy na brak klientów – mówi Tomasz Bohdziewicz, Head of Retail Triumph International. – Podpisanie nowej umowy jest również okazją do zmiany aranżacji sklepu. Dzięki temu salon wpisze się w nowoczesną i dynamiczną stylistykę zgodną z aktualnymi trendami. W nowym wystroju dominować będą szaro-beżowa kolorystyka ścian, eleganckie meble oraz nowy sposób ekspozycji towaru.

Salon Triumph mieści się na pierwszym piętrze Galerii Słonecznej w Radomiu i zajmuje powierzchnię 55 mkw.

Triumph International jest jednym z największych producentów bielizny na świecie. Firma jest obecna w ponad 120 krajach oferując swoje kluczowe marki: Triumph, Sloggi, Valisere i Hom. W Polsce firma posiada około 700 punktów sprzedaży, w tym prawie 120 salonów franczyzowych, 14 salonów własnych (salony firmowe i outletowe), oraz pozostałe sklepy oferujące produkty Triumph.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016