RTV Euro AGD: co roku ok. 20 nowych sklepów

Sklep RTV Euro AGD

Sklep RTV Euro AGD

Wraz ze wzrostem zamożności Polaków i ich siły nabywczej możliwe stało się inwestowanie w mniejszych miastach, co czynimy bardzo skutecznie, każdego roku otwierając około 20 nowych sklepów. Trend taki zamierzamy utrzymać także w latach następnych – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Ryszard Kidoń,  menedżer ds. pozyskiwania lokalizacji, RTV Euro AGD.

Jak ocenia Pan rynek polskich elektromarketów, czy jest jeszcze miejsce na nowe formaty i nowe salony?

Ta branża to wyjątkowo trudny rynek. Mamy do czynienia z coraz bardziej wymagającym i wyedukowanym klientem – to dla nas duże wyzwanie. Staramy się sprostać temu wyzwaniu, dostarczając naszym klientom najnowsze produkty i technologie za doskonałe ceny. Niezależne badania wielokrotnie potwierdziły, że relacja jakość/cena jest w sieci RTV EURO AGD bardzo przez klientów doceniana. Jeśli chodzi o nowe sklepy, to wraz ze wzrostem zamożności Polaków i ich siły nabywczej możliwe stało się inwestowanie w mniejszych miastach, co czynimy bardzo skutecznie, co roku otwierając około 20 nowych sklepów. Trend taki zamierzamy utrzymać także w latach następnych. Jeśli chodzi o nowe formaty – to raczej nie będzie tu żadnej rewolucji, za to na pewno czeka nas ewolucja jakościowa, tak aby nasze salony dostosować do bieżących oczekiwań klientów i aby były one dla naszych klientów jeszcze wygodniejsze. Czynimy to systematycznie poprzez coroczne modernizacje naszych sklepów..

Jak rosnąca rola e-commerce wpływa na sprzedaż w sklepach stacjonarnych?

Trendy i moda dotyczą wszystkich sfer życia. Czy ten akurat jest czymś trwałym – pokaże czas. Jak zawsze zdecyduje klient. Także nasza firma otworzyła ostatnio kilkanaście sklepów mniejszego – studyjnego formatu – między innymi po to, aby skrócić dystans między sprzedawcą a klientem, co w sieci postrzeganej na rynku jako specjalistyczna jest bardzo ważne. Pozwala to też klientom lepiej, dokładniej i w bardziej kameralnej atmosferze zapoznać się z najnowszymi technologiami, zanim zdecydują o zakupie sprzętu konkretnego producenta. Jest to jednak faza testów i – jak wcześniej powiedziałem – klient zdecyduje.

Czy RTV Euro AGD planuje wprowadzenie nowych formatów bądź rozszerzenie oferty o produkty dotąd nieobecne w sklepach sieci?

Co do formatów, to są one obecne w naszej sieci w różnorakiej formule, jeśli zaś chodzi o produkty… to zapewniam, że cały sztab handlowców, najlepszych, jakich znam, za jeden z głównych celów stawia sobie wyszukiwanie nowinek technologicznych mogących zainteresować naszych klientów. Lista produktów rośnie wraz z potrzebami klienta i postępem technologicznym.

Reklama

Galeria Jurajska