Sinsay

Obecnie w ramach sieci Sinsay funkcjonują 52 sklepy, w tym 48 w Polsce i cztery w Czechach. Spółka LPP, właściciel sieci planuje w listopadzie br. otworzyć kolejnych 10 punktów sprzedaży w centrach i galeriach handlowych.

W listopadzie nowe sklepy Sinsay zlokalizowane będą w CH Brama Pomorza w Chojnicach (pow. 350 mkw.), CH Platan w Zabrzu (pow. 353 mkw.), CH Czyżyny w Krakowie (pow. 334 mkw.), CH Sfera w Bielsku-Białej (pow. 365 mkw.), CH Bronowice w Krakowie (pow. 453 mkw.), CH Karolinka w Opolu (pow. 328 mkw.), Magnolia Park we Wrocławiu (pow. 354 mkw.), CH Malta w Poznaniu (pow. 455 mkw.), CH Karuzela w Wodzisławiu Śląskim (pow. 321 mkw.) oraz w CH Ogrody w Elblągu (pow. 418 mkw.).

Pod koniec października firma LPP uruchomiła sklep internetowy marki Sinsay www.sin-say.com/pl/pl/. Działa on na tej samej platformie, która obsługuje sklep online brandu Reserved.

Sinsay jest najnowszą marką w portfolio spółki LPP. Odzież przeznaczona jest dla dziewcząt i młodych kobiet w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Salony Sinsay mają powierzchnię od 200 mkw. do 400 mkw. Zgodnie z planem spółka LPP  do końca 2013 roku będzie posiadać około 60 punktów sprzedaży Sinsay w Polsce oraz kilka w Czechach.

LPP SA jest właścicielem sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House oraz Mohito.