Gemini Park Bielsko-Biała poszerza ofertę handlową

Gemini Park Bielsko-Biała

Gemini Park Bielsko-Biała

Sześć nowych marek dołączy do grona najemców rozbudowywanego Gemini Park Bielsko-Biała. W listopadzie 2013 roku ruszą salony sieci RTV Euro AGD, Sushi, Grycan, Coffee Factory, Dolce Vita i Manso E-Papierosy. Swoje powiększone lokale otworzą także firmy Martes Sport, CCC i Rossmann.

Powierzchnia handlowa rozbudowywanego obecnie Gemini Park Bielsko-Biała w listopadzie powiększy się o dodatkowe 4 tys. mkw. GLA, na których swoje salony otworzą kolejne marki. Wśród nowych najemców obiektu znajdzie się RTV Euro AGD (1,2 tys. mkw.), największa w Polsce sieć detaliczna z asortymentem Multimedia/RTV/AGD. Ofertę gastronomiczną wzbogaci restauracja Sushi (60 mkw.) serwująca tradycyjne dania kuchni japońskiej, a także lodziarnia Grycan (ponad 100 mkw.), kawiarnia Coffee Factory (90 mkw.) oraz kawiarnio-lodziarnia Dolce Vita (75 mkw.). Ofertę obiektu uzupełni salon e-papierosów marki Manso (30 mkw.), proponujący bogaty wybór elektronicznych papierosów oraz płynów nikotynowych.

Także część istniejących najemców otworzy swoje nowe, powiększone lokale, oferując szerszą i jeszcze bardziej zróżnicowaną gamę produktów. Niemal dwukrotnie większy salon otworzy marka Martes Sport (780 mkw.) – producent i importer odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych renomowanych marek. O ponad 100 mkw. zwiększony zostanie salon obuwniczy CCC (460 mkw.) oraz samoobsługowa drogeria Rossmann (470 mkw.)

W listopadzie otwarty zostanie także powiększony parking, na którym pomieści się 1 tys. samochodów.

– Rozbudowane Gemini Park Bielsko-Biała, którego otwarcie nastąpi wiosną 2014 r., to centrum rodzinne, pierwszy i jedyny obiekt handlowy w regionie o takim charakterze. Nową powierzchnię handlową chcemy wykorzystać m.in. na poszerzenie oferty dla rodzin, dlatego pojawią się powiększone sklepy odzieżowe, salon RTV AGD, nowe miejsca rozrywki i zabaw, a strefa restauracyjna znacznie się powiększy. Odpowiadając na potrzeby naszych klientów, wprowadzamy także szereg udogodnień tj. pokoje przyjazne rodzinom z małymi dziećmi, powstaną też specjalne toalety dla najmłodszych i udogodnienia na food-courcie – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała. – Wszystkie wprowadzane przez nas rozwiązania są efektem nowej strategii rozwoju, której osią jest „jakość”. Dotyczy ona zarówno bogatej oferty handlowej przeznaczonej dla rodzin z dziećmi, jak i kontaktów z naszymi najemcami i klientami – dodaje K. Brączek.

Obecnie Gemini Park Bielsko-Biała oferuje ponad 80 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych usytuowanych na 27,5 tys. mkw. Po rozbudowie, której zakończenie planowane jest wiosną 2014 r., obiekt będzie dysponował jedną z największych powierzchni w regionie – ponad 40 tys. mkw. GLA, a grono najemców powiększy się o 60 lokali. Nowa powierzchnia będzie stanowiła całość z dotychczasowym budynkiem i zostanie wykorzystana na poszerzenie oferty z branż AGD, RTV i multimedia, rozwinięcie oferty gastronomicznej oraz dopełnienie oferty fashion. Pojawią się także dodatkowe miejsca rozrywki i zabaw dla dzieci.

Za wynajem Gemini Park Bielsko-Biała odpowiada GREM Gemini Real Estate Management we współpracy z BOIG Property Consulting oraz Cushman & Wakefield. Firma GREM Gemini Real Estate Management Spółka jest jednocześnie zarządcą Centrum.

Reklama

Galeria Jurajska