Atrium Targówek
Atrium Targówek

Na przełomie listopada i grudnia do grona najemców Atrium Targówek dołączy salon firmowy Okaidi. Na powierzchni ponad 142 mkw. kupić będzie można ubrania oraz akcesoria dla dzieci w różnym wieku.

Oferta sklepów Okaidi obejmuje ubrania oraz akcesoria przeznaczone dla noworodków, niemowląt i starszych dzieci. W salonach sieci dostępne są dwie linie produktowe: Obaibi dla najmłodszych dzieci – od narodzin do 3 lat oraz Okaidi – dla starszych dzieci, uczniów i nastolatków do 14 roku życia. Sieć Okaidi powstała w 1996 roku we Francji i funkcjonuje w ponad 70 krajach.

Okaidi poszerzy ofertę Atrium Targówek w branży dla dzieci i młodzieży, reprezentowaną dotychczas przez takie marki jak: 5.10.15., Bartek, Reserved Kids, Rozalka, Smyk, Tuptuś.

W ostatnim czasie w Atrium Targówek nastąpiło otwarcie salonu Duka, sklepu Gino Rossi, salonu odzieżowego Adam Feliks Próchnik, salonu Yes, sklepu DIM Bellinda, sklepu Centrum Wina, butiku odzieżowego Galeria Milano, Mister Minit i biura podróży Travelplanet.

Atrium Targówek jest największym obiektem rozrywkowo-handlowym prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje ponad 52 tys. mkw. powierzchni handlowej. Oferta centrum to 136 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Aldo, Apart, Reserved, Barakuda, Calzedonia, Duka, Empik, Ecco, Monnari, Promod, Ryłko, Stradivarius, Triumph, Tatuum, Cropp, Douglas, Gino Rossi, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, CCC, Paris Optique, Promod, Camaieu, Bata, Marks&Spenser Vistula. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 1,8 tys. miejsc parkingowych.