Mariusz Kulik, dyrektor generalny
Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK

Firma KiK, sieć dyskontów odzieżowo – tekstylnych, zwiększa udziały w Polsce i na arenie międzynarodowej.

Działająca na polskim rynku od 2012 rok sieć KiK, w związku z planami dalszej ekspansji w Polsce, poszukuje partnerów biznesowych z całego kraju, którzy są zainteresowani długotrwałą współpracą.

Spółka stawia na zwiększanie udziałów w polskim rynku i wzrost zatrudnienia. Założeniem strategicznym przyjętym w roku 2013 jest poszerzenie sieci obecnych sklepów i otwarcie jeszcze kilkudziesięciu obiektów tak, aby w okresie najbliższych 12 miesięcy funkcjonowało blisko 100 nowych sklepów.

Z tego względu właściciele marki są otwarci na propozycje długoterminowej współpracy od partnerów biznesowych, oferujących lokalizacje przeznaczone na wynajem sklepów KiK.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z prosperowania wszystkich naszych sklepów, a to dopiero początek daleko zakrojonej ekspansji, jaką mamy w planach. Tylko w tym roku chcemy uruchomić kilkadziesiąt kolejnych sklepów, a nasze oczekiwania dotyczace następnych lat działalności w Polsce sięgają dużo dalej. Z polityką rozwojową wiąże się również rozrost kadr firmy. Chcemy wraz z poszerzaniem sieci sklepów, zwiększać zatrudnienie. Liczymy, że w związku z przyjętą strategią w ciągu najbliższego roku zapewnimy miejsca pracy dla wielu nowych pracowników – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.

W najbliższym czasie KiK planuje otwarcia sklepów w Bytomiu i Dębicy. Właściciele sieci zakładają stabilny i systematyczny rozwój na terenie całego kraju, uwzględniając również miejscowości, w których sklepy sieci już istnieją. W związku z tymi planami KiK aktywnie poszukuje lokalizacji, które będą odpowiednie jako obiekty handlowe przeznaczone na nowe sklepy KiK. Właściciele liczą także na oferty od przyszłych biznesowych partnerów.

– Jesteśmy otwarci na propozycje od właścicieli nieruchomości, zainteresowanych długotrwałym wynajmem lokali naszej firmie. Chcemy rozszerzać naszą sieć i dynamicznie realizować politykę ekspansji regionalnej – podkreśla Kulik.

Obecnie KiK posiada ponad 3,2 tys. sklepów w ośmiu krajach Europy, a od listopada 2013 roku podejmuje działania handlowe w Holandii.

Sklepy KiK są zlokalizowane  w dużych, małych i średnich miejscowościach, w wielkogabarytowych centrach handlowych, ale również w galeriach o małej powierzchni użytkowej, w retail parkach, oraz przy ulicach w centrach miast. Kluczowym aspektem przy wyborze strategicznego miejsca jest, jak informują przedstawiciele sieci, rentowność, potencjał, otoczenie i prorozwojowe perspektywy danej lokalizacji.

Obecnie marka KiK jest  właścicielem ponad 3,2 tys. sklepów na terenie: Niemiec, Austrii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Polski.