Carrefour Express

Październik 2013 roku to kolejny miesiąc, w którym sieć franczyzowa Carrefour powiększyła się o kilkanaście placówek. Nowe sklepy Carrefour Express minimarket, Carrefour Express convenience oraz Globi powstały na terenie niemal całego kraju.

W ubiegłym miesiącu rozpoczęło działalność 14 nowych sklepów należących do sieci franczyzowej Carrefour. W październiku sklepy z logo Carrefour Express i Globi powstały m.in. w Krakowie, Gdańsku, Warszawie a także w małych miejscowościach, takich jak Tworków (woj. śląskie), Siemoń (woj. kujawsko-pomorskie) i Kłoczew (woj. lubelskie).

Carrefour od ponad 30 lat rozwija swój koncept franczyzowy na świecie. Firma to jeden z nielicznych franczyzodawców w Polsce, który również prowadzi własne sklepy i dzieli się swoim know-how z partnerami. Pozwala to Carrefour stale dostosowywać swoją ofertę do rzeczywistych potrzeb lokalnego klienta, co wyróżnia ofertę franczyzową sieci na tle konkurencji.

Koncept oferowany przez Carrefour dostosowany jest nie tylko do wymagań klientów, ale także do potrzeb partnerów biznesowych.

– Wiarygodna i rozpoznawalna marka, odpowiednio dobrany asortyment produktów, sprawna logistyka oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z fanczyzobiorcą na każdym etapie prowadzenia sklepu to cechy konceptu franczyzowego Carrefour, które doceniają nasi partnerzy – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.

Carrefour posiada ofertę odpowiednio dostosowaną do potrzeb zarówno przedsiębiorców prowadzących działalność w dużych miastach, jak i właścicieli wiejskich sklepów. Każda lokalizacja jest analizowana indywidualnie, a odpowiedni koncept franczyzowy dobierany jest do lokalnych warunków. Sieć współpracuje zarówno z przedsiębiorcami prowadzącymi jednoosobową działalność, jak również z większymi firmami, do których należy kilka sklepów. Sklepy franczyzowe Carrefour Express convenience działają na stacjach Lukoil. Te placówki łączą największe atuty sklepu osiedlowego i sklepu na stacji paliw. To pierwsze placówki handlowe na stacjach paliw w Polsce, w których klient znajdzie szeroki wybór produktów świeżych.