Wizualizacja Atrium Felicity

Do lubelskiego Atrium Felicity wprowadzą się dwa kolejne salony modowe – Taranko i Pierre Cardin. Oferta modowa w Lublinie uwzględnia również takie marki, jak np.: H&M, Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti, C&A, Reserved, Mohito czy Sinsay.

Ponad 70 mkw. powierzchni centrum zajmie salon z modą damską Taranko. Marka ta, w każdym sezonie, oferuje duży wybór sukienek, spódnic, bluzek, sweterków, spodni, płaszczy i kompletów w rozmiarach 34-42. Podobna oferta kolekcji modowych w Atrium Felicity będzie dostępna m.in. w salonach: Prima Moda, Tatuum czy Galeria Milano.

Panowie elegancką odzież znajdą w salonie Pierre Cardin. Oferta Pierre Cardin to dobrze skrojone marynarki, spodnie, koszule, swetry, bluzy i dodatki. Salon zajmie 100 mkw. powierzchni centrum i dołączy do takich marek jak, m.in.: Bytom, Ochnik, Lavard, Pako Lorente czy Recman.

Atrium Felicity jest jedynym centrum handlowym w Lublinie, w którego ofercie będzie komplet najsilniejszych marek modowych, takich jak: H&M, grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti), C&A, czy wszystkie marki z grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home&You) oraz pierwszy w Lublinie salon Tommy Hilfiger. Kompleksową ofertę z branży zdrowia i urody zapewnią: Sephora, Douglas, Rossmann, Super-Pharm, Hebe i Ziaja. Do centrum wprowadzą się również najemcy z grupy EM&F: Empik oraz Smyk w formacie megastore. W Atrium Felicity znajdą się pierwszy w regionie hipermarket Auchan,  market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin oraz market elektroniczny Saturn.