NKD wznawia ekspansję na polskim rynku

Salon NKD

NKD, niemiecka sieć dyskontów odzieżowych oraz artykułów codziennego użytku, po kilkumiesięcznym przestoju w ekspansji spowodowanym zmianami w zarządzie koncernu, powraca z ambitnymi planami rozwoju w Polsce.

– W 2014 roku planujemy uruchomienie około 10 nowych sklepów w Polsce. NKD szuka przede wszystkim lokalizacji, w których istnieje naturalny ruch klientów jak np., główne ulice handlowe, deptaki, rynek, centra miast oraz duże osiedla. W szczególności interesują nas miasta w zachodniej i południowej części Polski – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Krzysztof Waluś, dyrektor ekspansji, NKD Polska sp. z o.o.

Spółka planuje otwierać nowe placówki w miastach zamieszkałych przez co najmniej 20 tys. mieszkańców. Powierzchnia całkowita lokali NKD to min. 270 mkw. max. 320 mkw.

Na polskim rynku firma otwiera lokale w parkach handlowych, lokalnych centrach handlowych, w sąsiedztwie hipermarketów i samoobsługowych sklepów spożywczych prowadzonych przez operatorów sieciowych oraz przy ulicach handlowych.

Przypomnijmy, w Polsce sieć NKD zadebiutowała w listopadzie 2011 roku. Za ekspansję sieci odpowiada firma NKD Polska sp. z o.o. , dyrektorem ekspansji w Polsce jest Krzysztof Waluś. Obecnie w Polsce działa 5 sklepów, które są zlokalizowane w Tarnowskich Górach, Raciborzu, Kluczborku, Skarżysku – Kamiennej oraz we wrocławskim CH Marino.

NKD Services GmbH, właściciel NKD posiada łącznie około 2 tys. placówek w 7 krajach – w Niemczech, Austrii, Włoszech, Słowenii, Szwajcarii, Chorwacji oraz Polsce. Największą sieć sprzedaży posiada w Niemczech ( ok. 1,250 sklepów), kolejno w Austrii ( ok. 270), Słowenii ( ok. 50), we Włoszech ( ponad 40), w Chorwacji ( ponad 20), Szwajcarii ( ponad 10), w Polsce ( 5 sklepów).

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016