Klienci Outlet Park Szczecin wydali 80 mln zł

Outlet Park Szczecin

Outlet Park Szczecin

Outlet Park Szczecin w listopadzie 2013 roku świętuje pierwsze urodziny. Z tej okazji przygotowano dla klientów liczne promocje. Dyrektor centrum wyprzedażowego należącego do firmy Echo Investment podsumowuje rok działalności obiektu:

– Po dwunastu miesiącach działalności Outlet Park Szczecin mogę z satysfakcją stwierdzić, że Outlet Park Szczecin był obiektem wyczekiwanym przez mieszkańców województwa zachodniopomorskiego. Świadczą o tym liczby – rok od otwarcia minął 7 listopada, milionowy klient odwiedził nas już w kwietniu, a do tej pory odwiedziło nas łącznie blisko 2,2 mln klientów. To bardzo dobry wynik, jak na tego typu obiekt i chyba najlepszy dowód na to, że otwarcie Outlet Park to duży sukces naszej firmy mówi w rozmowie z redakcją Retailnet Mariusz Machnicki, dyrektor Outlet Park Szczecin.

– Z naszego systemu monitorującego ilość wizyt wynika, że wszystkie sklepy zostały odwiedzone łącznie 11 mln razy. Każdy klient podczas swego pobytu średnio odwiedza 5 sklepów i to nie tylko po to, by asortyment oglądać – w naszym outlecie wydano już w sumie 80 mln zł – dodaje dyrektor centrum wyprzedażowego. – Obecnie działa tu 70 sklepów, które zatrudniają 350 pracowników. Najważniejsze marki outletu to: Tommy Hilfiger, Tatuum, Quiosque, Reserved, Nike i Ecco. Jest też wiele innych renomowanych marek oferujących odzież, obuwie, akcesoria i wyposażenie domu.

– Co ciekawe, nasz obiekt nie jest typowym centrum wyprzedażowym. Mamy tu również część rozrywkową, czyli kino Helios, a także Empik i część gastronomiczną. To dodatkowe atrakcje i ten pomysł znakomicie się sprawdził. Kino odwiedziło już około 600 tys. osób. Korzystają z niego nie tylko mieszkańcy prawobrzeżnej części Szczecina, ale także Stargardu i okolic. Liczyliśmy, że outlet będzie przyciągał Niemców, mieszkańców Skandynawii, i to też się sprawdza. Potwierdzają to informacje od sprzedawców oraz monitoring parkingu – twierdzi Mariusz Machnicki.

Outlet Park Szczecin to jedna z pierwszych inwestycji w Polsce łącząca zalety centrum handlowo-rozrywkowego i centrum wyprzedażowego. Największe i jedyne centrum wyprzedażowe w Zachodniopomorskim, w którym znajduje się także pierwsze na Prawobrzeżu kino i supermarket powstało w listopadzie 2012 roku przy ul. Struga.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016