Douglas rozbudowuje sieć i stawia na nowe usługi

Perfumeria Douglas

Douglas, właściciel największej sieci perfumerii stacjonarnych i jedynej autoryzowanej e-perfumerii w Polsce, otworzył nowy sklep w Lublin Plaza. Jest to pierwszy sklep marki w Lublinie.

W ostatnim czasie nowe salony powstały w Galerii Katowickiej, gdyńskiej Rivierze oraz Poznań City Center. Do końca tego roku nowe pojawią się w krakowskiej Galerii Bronowice oraz w Galerii Veneda w Łomży. W listopadzie br. sieć będzie liczyć 109 perfumerii.

Zgodnie z trendem oferowania usług jako wartości dodanej do zakupów, w Galerii Katowickiej pojawił się „fish pedicure” – nowość w handlu detalicznym w Polsce, a także szkoła makijażu, manicure, gabinet SPA oraz szereg usług bezpłatnych: masaż dłoni, makijaż czy konsultacje pielęgnacyjne. Podobna oferta usługowa jest dostępna również w poznańskim City Center.

Douglas Polska to największa sieć perfumerii. Ma 107 sklepów o zróżnicowanych formatach w 56 miastach. Wynajmuje blisko 30 tys. mkw. powierzchni w centrach handlowych i w lokalach przy ulicach handlowych. Szczególne miejsce w portfelu sklepów zajmuje Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii – sklep flagowy i największa perfumeria w Polsce, o powierzchni 1200 mkw. W swoim asortymencie ma ponad 70 marek na wyłączność (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford, Sensai Kanebo International). Sieć zatrudnia blisko 1200 osób. Na świecie funkcjonuje od ponad 60 lat.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016