Vistula
Vistula

Spółka Vistula Group SA, która jest właścicielem marek W.Kruk, Vistula, Wólczanka oraz Deni Cler w ciągu ostatniego miesiąca uruchomiła pięć salonów w centrach handlowych. Najwięcej otwarto punktów sprzedaży sieci W. Kruk. Salon o powierzchni 77 mkw. ruszył w Poznań City Center, w centrum handlowym Riviera w Gdyni o powierzchni 72 mkw., a także w warszawskim Placu Unii o powierzchni 66 mkw.

Uruchomiono również jeden salon marki Vistula o powierzchni 145 mkw. oraz Wólczanki, który dysponuje powierzchnią 35 mkw. Obydwa salony znajdują się na pierwszym piętrze centrum handlowego Plac Unii w Warszawie. Spółka planuje otwierać kolejne salony własne i franczyzowe w galeriach i centrach handlowych.

Jak informował portal Retailnet Grzegorz Pilch, prezes zarządu Vistula Group SA – Budżet na otwarcie 21 sklepów w 2013 roku wyniesie około 6 mln zł. Część z tej kwoty przeznaczymy również na modernizację salonów. Na pewno będziemy dostosowywać do nowego konceptu salony W.Kruk w najlepszych centrach handlowych. Powierzchnia nowych salonów zajmie łącznie 1,2 tys. mkw.

Na koniec lutego 2013 roku Grupa Vistula zarządzała siecią składającą się z ponad 260 salonów: 75 sklepów Vistula, 73 sklepy Wólczanka, 80 W.Kruk i 34 Deni Cler.  Wraz z upływem I półrocza 2013 roku powierzchnia sprzedaży sieci detalicznej Grupy Vistula wynosiła 24,1 tys. mkw.