Ponad 100 tys. mkw. grupy Redan

Top Secret

Top Secret, Redan

Zarząd firmy Redan SA poinformował, że powierzchnia całej sieci Redan na koniec października wyniosła 100,3 tys. mkw., co oznacza 2 proc. przyrost powierzchni handlowej r./r.

Jak informuje firma szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez grupę w październiku 2013 r. wyniosła 40,7 mln zł i była o 9 proc. niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym za 10 miesięcy 2013 r. sprzedaż grupy Redan wyniosła 368 mln zł i była o 6 proc. wyższa w ujęciu r./r.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w październiku 2013 r. wyniósł 21,9 mln zł, co oznacza poziom o 3 proc. wyższy niż w październiku ubiegłego roku. Sprzedaż po 10 miesiącach br. osiągnęła poziom 189,1 mln zł i była wyższa o ok. 5 proc. r./r.

Sieć TextilMarket na koniec października składała się z 281 sklepów własnych o łącznej powierzchni 61,2 tys. mkw., co oznacza analogiczną wielkość do października 2012 r.

– Jesteśmy zadowoleni z tempa rozwoju sprzedaży w sieci dyskontowej TextilMarket, która kolejny miesiąc z rzędu notuje nie tylko dodatnią dynamikę obrotów, ale także wzrost sprzedaży w sklepach porównywalnych – mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA. – Dzięki temu w tym segmencie wyraźnie poprawiamy wyniki.

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w październiku 2013 r. wyniosła 18,8 mln zł i była niższa o 20 proc. od osiągniętej w październiku 2012 r. Sprzedaż po 10 miesiącach br. wynosiła 178,9 mln zł, co oznacza wzrost 7 proc. r./r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec października 2013 r. miały łączną powierzchnię 39,1 tys. mkw., co oznacza wzrost powierzchni handlowej o ok. 6 proc. r./r.

– Po udanych pierwszych dziewięciu miesiącach, w październiku zanotowaliśmy niestety pogorszenie obrotów w segmencie modowym. Jest to konsekwencją opóźnienia zatowarowania sklepów nową ofertą jesienno/zimową. Jednak pod koniec października półki naszych sklepów fashion były już wypełnione bieżącą kolekcją Top Secret. – twierdzi Bogusz Kruszyński. – Opóźnienie to spowodowało, że część klientów nie znalazła poszukiwanych towarów w naszych sklepach. Dlatego teraz prowadzimy działania w celu zachęcenia ich do ponownych odwiedzin i uzupełnienia garderoby o cieplejszy asortyment.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016