PayVision wprowadza płatności kartami JCB
Shutterstock

Payvision, niezależny dostawca systemów płatności, specjalizujący się w usługach płatności kartą na rynku e-commerce, dodał płatności JCB Card do swojej oferty. Jako jedyny globalny operator płatności z siedzibą w Japonii, JCB może pochwalić się znaczącą pozycją na azjatyckich rynkach. Obecnie obsługuje on sieć zrzeszającą 24 miliony przedsiębiorców.

Dzięki współpracy z chińskim Bankiem Wing Hang, Payvision może zaoferować nową metodę płatności swoim klientom w Hong Kongu i Macau. Takie rozwiązanie likwiduje bariery pomiędzy Chinami a Japonią jeśli chodzi o e-commerce. Dokonując zapłaty za zamówione produkty, oprócz kart VISA czy MasterCard, konsumenci mogą teraz skorzystać z Payvision.

“Bardzo cieszymy się z rozszerzenia działalności JCB Card. Dzięki partnerstwu z Payvision, mamy możliwość dotarcia na nowe rynki i do nowych klientów. Jesteśmy przekonani, że współpraca ta przyniesie też korzyści naszym klientom korporacyjnym, a także obu stronom” – powiedział Stephen Wong z banku Wing Hang.

“Z radością rozszerzyliśmy nasz portfel płatności o JCB Card. Ta współpraca to kolejny etap rozwoju naszych relacji z bankiem Wing Hang. Z nowymi metodami płatności w naszej ofercie możemy rozszerzyć naszą działalność na nowe rynki azjatyckie oraz zapewnić podobną możliwość obsługiwanym przez nas przedsiębiorcom” – powiedział Willy Kwa Kok Leng z Payvision.

Firma JCB powstała w roku 1981 jako środek płatności zorientowany na japońskich turystów. Podczas swojego rozwoju firma nawiązała współpracę z ponad 350 wiodącymi sprzedawcami online na świecie. Obecnie, firma obsługuje 80 milionów kart płatniczych, a oferowane przez nią metody są akceptowane w ponad 24 milionach punktów sprzedaży na świecie.