Home&You stawia na e-commerce

home&you

Mija rok od uruchomienia sklepu internetowego sieci home&you. Obecnie sklep realizuje zamówienia jedynie na terenie Polski, ale w 2014 roku spółka planuje uruchomienie także sprzedaży zagranicznej.

O szczegóły inwestycji w sektor ecommerce dla sieci home&you pytamy Jarosława Rucińskiego, kierownika sklepu online home&you.

Jak przebiega współpraca sklepu online z siecią detaliczną?

Obydwa kanały sprzedaży posiadają identyczny asortyment. Dodatkowo, często realizowane są akcje promocyjne obejmujące zarówno zakupy on-line, jak i off-line. Ponadto w sklepach stacjonarnych reklamowany jest – m.in. na plakatach oraz witrynach – sam sklep internetowy.

Jak ocenia pan funkcjonalność strony?

Sklep zintegrowany jest ze stroną internetową marki home&you – posiada menu funkcjonalne, powiązane z nadrzędnymi kategoriami produktowymi. Dodatkowo oferta wzbogacona jest zakładkami „Super cena” oraz „Sale”, prezentującymi produkty w atrakcyjnych cenach, a także zakładkami poradnikowymi „Stylista poleca” oraz „Inspiracje”.

Sklep internetowy home&you jest bardzo intuicyjny oraz wygodny w obsłudze. Klasyczne menu poziome połączone z układem kafelkowym zapewniają wygodną nawigację. Przejrzysty katalog produktowy oraz wyszukiwarka umożliwiają klientom szybkie odnalezienie produktów. Dodatkowo bogaty w informacje opis produktów oraz klarowne zasady zakupów ułatwiają klientom podjęcie decyzji zakupowej.

Jakie są zasięg i oferta sklepu on-line?

Sklep internetowy swym zasięgiem obejmuje cały kraj. Oferta sklepów stacjonarnych oraz sklepu online jest taka sama – różnice mogą pojawiać się jedynie na poziomie dostępności wybranego asortymentu, powiązanej z popytem na konkretne produkty. Dodatkowo organizowane są okazjonalnie promocje dedykowane np. wyłącznie zakupom online.

Jak opracowana jest logistyka i formy płatności sklepu?

Sklep online obsługiwany jest przez centralny magazyn firmy zlokalizowany w Kowalach pod Gdańskiem. Zasadą jest doręczanie produktu w ciągu 2-3 dni od momentu złożenia zamówienia.

Płatności realizowane są na dwa sposoby: za pobraniem (u kuriera) lub za pomocą karty kredytowej (albo innej karty umożliwiającej płatności internetowe) bądź przelewu elektronicznego.

Czy strona sklepu posiada dodatkowe funkcje np. odnośniki do portali społecznościowych, komentarze, blogi?

Sklep działa samodzielnie. Nie jest responsywny w pełnym tego słowa znaczeniu, jednakże wszystkie jego funkcje (przeglądanie, wyszukiwanie, koszyk) wyświetlane są czytelnie dla użytkownika na każdym typie ekranu od telefonu komórkowego do monitora komputera stacjonarnego.

Strona posiada odnośnik do fanpage’a marki na Facebooku. Jest też silnie komunikowana m.in. właśnie na profilu home&you w serwisie Facebook. Ponadto posiada zakładkę „Stylistyka poleca” pełniącą rolę bloga, a także zakładkę umożliwiającą subskrypcję newslettera.

Jak została opracowana obsługa klienta, przyjmowanie gwarancji, zwrotów, reklamacji?

Sklep online posiada dedykowaną komórkę, zajmującą się bieżącą obsługą klientów w zakresie gwarancji, zwrotów oraz reklamacji.

Kto podjął się zadania wdrożenia platformy i systemu dla potrzeb należącego do Państwa sklepu internetowego?

Koncepcja strony i sklepu została wymyślona wewnątrz naszej firmy, prace programistyczne powierzyliśmy firmie e-Walk.pl z Gdańska.

Reklama

Galeria Jurajska