Salon Top Secret
Salon Top Secret

Jak poinformowała grupa Redan, do której należą takie marki jak Top Secret, Troll i DryWash oraz sieć sklepów Textilmarket, firma odnotowała znaczny wzrost sprzedaży produktów online.

Sprzedaż towarów grupy Redan poprzez sklepy internetowe w październiku 2013 r. osiągnęła poziom 2,6 mln zł, co oznacza prawie 2 proc. wzrost w stosunku do października 2012 r. Natomiast za 10 miesięcy sprzedaż wynosiła 22,6 mln zł, co oznacza wzrost o 40 proc. rok do roku.

Jak już informowaliśmy szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez całą grupę w październiku 2013 r. wyniosła 40,7 mln zł i była o 9 proc. niższa w porównaniu do przychodów osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym za 10 miesięcy 2013 r. sprzedaż grupy Redan wyniosła 368 mln zł i była o 6 proc. wyższa w ujęciu r./r.