Agnieszka Rozborska, Super-Pharm: planujemy intensywny rozwój sieci

Agnieszka Rozborska, dyrektor ds. rozwoju Super-Pharm

Agnieszka Rozborska, dyrektor ds. rozwoju Super-Pharm

8 listopada 2013 roku ruszył 48. sklep sieci Super-Pharm w Polsce i 10. w Warszawie. Nowa placówka działa w Domu Mody Klif w stolicy. Spółka planuje dalszą ekspansję, zapowiada przejęcia, a także testuje nowe koncepty i lokalizacje.

– Jeszcze w tym roku chcemy otworzyć 50-ty sklep w naszej sieci. Nowe lokale uruchomimy m.in. w CH Klif w Gdyni oraz w poznańskim Starym Browarze. Będzie to nasz drugi punkt w Starym Browarze i tym razem przetestujemy nowy koncept czyli otworzymy wyłącznie aptekę Super-Pharm – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Agnieszka Rozborska dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu Super-Pharm Poland sp. z o.o.

Super-Pharm to koncept łączący aptekę, drogerię i perfumerię przy czym część apteczna jest podstawowym trzonem działalności spółki. Sklepy Super-Pharm działają w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców i są zlokalizowane w centrach i galeriach handlowych, a także przy głównych ulicach handlowych.

– Nie wykluczamy obecności w mniejszych miastach i obiektach typu parki handlowe bądź centra convenience. Właśnie oddaliśmy do użytku nowy salon w CH Trzy Korony w Nowym Sączu, mieście które nie przekracza 100 tys. mieszkańców. Jeśli koncept się sprawdzi, a wszystko na to wskazuje, zastanowimy się nad nowymi lokalizacjami w miastach tej wielkości  – dodaje Agnieszka Rozborska.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, spółka planuje także przejęcia powierzchni handlowych po innych sieciach.

– Sytuacja na polskim rynku handlowym dynamicznie się zmienia. Pojawiają się dla nas nowe możliwości. Prowadzimy rozmowy dotyczące przejęcia lokali po innych placówkach handlowych prowadzonych przez inne sieci apteczne. Po przejęciu chcemy je poszerzyć i stworzyć nasz koncept. Niewykluczone, że tak będzie także z innymi lokalami np. po sieciach odzieżowych, które wychodzą z centrów, a mają atrakcyjne i duże powierzchnie na parterach obiektów handlowych. Takie lokalizacje nas interesują – podkreśla Agnieszka Rozborska.

Super-Pharm w Polsce to obecnie 48 sklepów działających w największych miastach w Polsce. Lokale sieci mają średnio od 300 do 650 mkw. powierzchni. Obecnie sieć poszukuje nowych lokali i prowadzi negocjacje z przedstawicielami istniejących, realizowanych i planowanych w Polsce obiektów handlowych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016