Tchibo rozwija sieć salonów

Sklep Tchibo

Sieć sklepów Tchibo w Polsce w październiku 2013 roku  powiększyła się o dwie nowe lokalizacje. Nowe salony zostały otwarte w centrum handlowym Kupiec Poznański w Poznaniu oraz w centrum handlowym Riviera w Gdyni.

– Zdecydowaliśmy się na te dwie nowe lokalizacje, ponieważ znajdują się one w bardzo dobrych, dogodnych dla klientów miejscach – wyjaśnia Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów Tchibo w Tchibo Warszawa.

Nowy sklep Tchibo w CH Kupiec Poznański to trzeci salon Tchibo w tym mieście. Sklep, dla wygody klientów, ma dwa wejścia, jedno od strony centrum handlowego, drugie z ulicy, która jest głównym traktem handlowym miasta.

Od końca października klienci mogą również odwiedzać drugi sklep Tchibo w Gdyni. Znajduje się on w nowo powstałym CH Rivera, największym centrum handlowym na Pomorzu.

W obu nowych salonach klienci mogą bezpłatnie zwracać zamówienia zrealizowane w sklepie internetowym Tchibo.pl.

Wnętrza obu nowych sklepów mają elegencki wystrój uzyskany dzięki ekskluzywnym materiałom wykorzystanym do ich aranżacji. Specjalna ekspozycja została przygotowana do prezentacji ekspresów Tchibo Cafissimo.

Tchibo proponuje model biznesowy, który łączy sprzedaż kawy z szerokim asortymentem produktów ze zmieniających się co tydzień kolekcji. Ponad 50 sklepów stacjonarnych i e-sklep Tchibo.pl, jeden z dziesięciu największych sklepów internetowych w Polsce, to podstawa wielokanałowego systemu dystrybucji produktów Tchibo. Częścią strategii biznesowej Tchibo jest społeczna odpowiedzialność biznesu. Firma Tchibo Warszawa sklasyfikowana jest na 3. miejscu w branżowym zestawieniu Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2013.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska