Sieć Nuna Lie debiutuje w Polsce

Nuna Lie

Włoska marka modowa Nuna Lie wchodzi na polski rynek. Pierwszy salon sieci zostanie zlokalizowany w CH Europa Centralna w Glwicach.

Zgodnie z podpisaną właśnie umową najmu lokal zajmie ponad 70 metrów kwadratowych w galerii handlowej.

– Nuna Lie zdecydowała się wejść do Polski i to właśnie do Centrum Handlowego Europa Centralna z tego względu, iż zarówno nasz kraj, jak i region Górnego Śląska niezwykle dynamicznie się rozwijają; takie marki stają się coraz bardziej pożądane w grupie młodych ludzi, którzy są już dużo bardziej świadomi własnej wartości. Dodatkowo Europa Centralna jest takim regionalnym hubem handlowym, który ze względu na swoje położenie i charakter przyciąga klientów z całej aglomeracji górnośląskiej. Dlatego Europa Centralna była dla Nuna Lie oczywistym wyborem – podkreśla Mariusz Bajno, masterfranczyzobiorca.

Nuna Lie to marka skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 18-35 lat. Kolekcje Nuna Lie wyróżniają proste i bardzo naturalne fasony zaprojektowane do codziennego noszenia. Oferta sklepu Nuna Lie w Europie Centralnej obejmować będzie szeroki wybór odzieży dla kobiet (swetrów, spódnic, bluzek i spodni) oraz akcesoriów (pasków, butów, wyrobów skórzanych, torebek i okularów).

Twórcy marki przykładają ogromną wagę do kolorów, detali i materiałów. Określają swoją markę jako „fast fashion”, co oznacza, że kolekcje dostosowane są błyskawicznie do zmieniających się trendów w modzie, np. każdego miesiąca prezentowana jest nowa kolekcja.

Istniejąca od 1997 r. sieć sklepów Nuna Lie liczy prawie 100 salonów, działających głównie we Włoszech. Ma też lokale w Szwajcarii, Chorwacji, na Malcie i na Białorusi.

– Nuna Lie to kolejna uznana międzynarodowa marka, która otworzy swój pierwszy sklep w Polsce w Europie Centralnej. Cieszymy się tym bardziej, że uzupełni ona ofertę istniejących już u nas uniwersalnych i bardzo modnych marek dla kobiet takich jak Stradivarius, Bershka, Mohito, czy Sinsay oraz marek multifashion jak: H&M i Reserved. Wejście Nuna Lie raz jeszcze udowadnia, że Centrum jest miejscem, w którym każdy, bez względu na wiek i płeć może znaleźć coś dla siebie – mówi Robert Gietko, Leasing Director w spółce Helical Poland, która jest deweloperem Europy Centralnej.

Centrum Handlowe Europa Centralna ma 67 tys. mkw. powierzchni. Parking pomieści 2,3 tys. samochodów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016