Only – nowa marka na polskim rynku

Kolekcja Only

Na polskim rynku zadebiutowała marka należąca do międzynarodowej grupy odzieżowej Bestseller. Pierwsze sklepy marki Only zostały otwarte w Centrum Handlowym Poznań City Center oraz w Centrum Handlowym Arkadia. Poznański salon marki ma 189 mkw. powierzchni a warszawski sklep zajmuje powierzchnię 234 mkw.

Jak ustaliła redakcja Retailnet, firma Bestseller Retail sp. z o.o., która odpowiada za rozwój brandu w Polsce, planuje w najbliższym czasie kolejne otwarcia sklepów Only.

– Zależy nam na otwarciach salonów Only w najbardziej prestiżowych centrach handlowych w największych miastach kraju – usłyszeliśmy od przedstawiciela spółki Bestseller Retail. – Obecnie poszukujemy odpowiednich lokalizacji w Krakowie, Gdyni i Katowicach. W najbliższym czasie będziemy skupiać się wyłącznie na rozwoju tej sieci sklepów.

Marka Only oferuje w swoich sklepach jedynie damską odzież oraz dodatki. Brand znany jest przede wszystkich ze stylowych jeansów, ale posiada w swojej ofercie także sukienki, bluzki, swetry, kurtki, płaszcze, szale, czapki, paski czy torby. Ubrania Only są podzielone na trzy grupy – Edge, Love i True, z czego każda reprezentuje inny, indywidualny styl.

Do tej pory wyselekcjonowane ubrania marki Only były dostępne w naszym kraju w sklepach stacjonarnych sieci Vero Moda oraz w sklepach outletowych Vero Moda (sieć należy także do Bestseller Retail sp. z o.o.). Duże zainteresowanie marką zadecydowało o otwarciu pierwszych sklepów monobrandowych Only w Polsce.

Marka Only powstała w Danii w 1995 roku. Obecnie sieć tworzy ponad 300 sklepów w Europe i na Bliskim Wschodzie. Brand obecny jest na 23 rynkach.

Marka należy do duńskiej grupy odzieżowej Bestseller A/S, która posiada w swoim portfolio marki: Vero Moda, Only, Jack & Jones, Selected, Pieces, Vila Clothes, Junarose, Mamalicious, Name It, Object Collectors Item oraz Outfitters Nation.

Grupa Bestseller sprzedaje swoje produkty na 46 rynkach w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Azji i w Kanadzie za pośrednictwem ponad 2800 sklepów, z czego ponad 300 zlokalizowanych jest w Danii, a także w 12 tys. multibrandowych salonach.

Reklama

Galeria Jurajska