Nominacje w kategorii Multichannel Retailer of the Year 2014

SCF Multichannell Retailer of the Year 2014

Do nagrody w kategorii Multichannel Retailer of the Year 2014 zostały nominowane sieci Alma, Achan i RTV Euro AGD.

Jury, w składzie Klaudia Woźniak z Colliers International, Magdalena Frątczak z CBRE, Renata Kusznierska, Ewa Ściubidło z BOIG, Maciej Celmer z Mallson, Piotr Kaszyński z Cushman & Wakefield i Mariusz Czerwiak z Jones Lang LaSalle doceniło działania tych sieci zmierzające do usprawnienia wszystkich kanałów sprzedaży.

Delikatesy Alma to sieć 44 sklepów zlokalizowanych w największych polskich miastach. Oprócz podstawowych produktów oferują one również artykuły importowane, sprowadzane do Almy na wyłączność. Ofertę Delikatesów Alma dopełnia sklep internetowy alma24.pl

– Bardzo cieszymy się z nominacji właśnie w tej kategorii. Eksperci docenili nasze działania zmierzające do usprawnienia wszystkich kanałów sprzedaży. To dla nas bardzo ważne i motywujące. Stawiamy na rozwój sklepu internetowego alma24.pl, cały czas poszerzamy asortyment, a w ubiegłym miesiącu otworzyliśmy kolejny sklep, tym razem w Tarnowie. Mamy także coraz więcej klientów, co jest dla nas największą nagrodą – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Aleksandra Budzińska, reprezentująca sieć Alma.

Pierwszy sklep Auchan w Polsce został otwarty w 1996 roku, w Piasecznie pod Warszawą. W roku 2012 – Auchan Polska posiadał 24 hipermarkety, a obecnie funkcjonuje ponad 30 hipermarketów. Firma Auchan oferuje ponad 60 tys. produktów, ponadto wprowadziła 627 produktów marki własnej z logo podniesionego kciuka oraz 405 produktów z logo Auchan. Firma prowadzi także sklep internetowy AuchanDirect znajdujący się pod adresem elektronicznym www.auchandirect.pl

RTV Euro AGD jest wyspecjalizowaną siecią detaliczną oferującą sprzęt audio-wideo, zmechanizowany sprzęt gospodarstwa domowego, laptopy i inny sprzęt komputerowy, sprzęt telekomunikacyjny, sprzęt fotograficzny oraz akcesoria. Pierwszy salon powstał w 1990 roku w Warszawie i przez kolejne 4 lata marka rozwijała się tylko na terenie stolicy. W 1994 roku otwarciem sklepu w Gdańsku RTV Euro AGD rozpoczęło ekspansję ogólnopolską. Początkowo nowe placówki sytuowane były przy głównych ulicach miast (do 1998 roku powstało 14 nowych sklepów). W roku 1998 wraz ze zmieniającą się sytuacją na rynku firma zmodyfikowała strategię rozwoju i zaczęła umieszczać sklepy w nowo powstających centrach handlowych. Przez następne lata RTV Euro AGD sukcesywnie otwierał i modernizował swoje kolejne salony. W październiku 2013 roku otwarto dwusetny sklep sieci RTV Euro AGD. Obecnie sieć posiada punkty sprzedaży w 116 miastach na terenie całej Polski, sprzedaje także za pośrednictwem sklepu on-line www.euro.com.pl. gdzie zamawiać towar można przez telefon i internet.

Ogłoszenie laureata nagrody Multichannel Retailer of the Year 2014 odbędzie się podczas zimowej edycji Shopping Center Forum, czyli 6 lutego 2014 w warszawskim Hotelu Hilton.

Reklama

Galeria Jurajska