Gliwice w Cannes

CH Forum

Gliwickie Centrum Handlowe Forum promuje się jesienią. Kulminacyjnym punktem tych działań jest udział centrum w najważniejszym wydarzeniu branżowym – targach Mapic.

– Mimo coraz większego nasycenia powierzchnią handlową, Polska nadal jest atrakcyjnym rynkiem w oczach zagranicznych inwestorów. Obserwujemy duże zainteresowanie naszym rynkiem marek jeszcze na nim nieobecnych, lecz poważnie rozważających związanie z Polską swoich planów. Cannes to idealne miejsce na zaprezentowanie im naszych atutów – komentuje Agnieszka Mielcarz, dyrektor zarządzająca CH Forum w Gliwicach.

Tym też tłumaczy międzynarodowy kontekst aktualnej kampanii kierowanej do klienta biznesowego. Forum przekonuje nią odbiorców, że posiada wszelkie walory pozwalające myśleć o komercyjnym powodzeniu projektów lokowanych w tym centrum. Ponad 70 proc. najemców centrum to marki odzieżowe, obuwnicze i z sektora „zdrowie i uroda”. W tych sektorach Forum notuje najbardziej obiecujące wskaźniki wzrostu obrotów w przeliczeniu na metr kw. powierzchni. Pod koniec 2014 r. będzie dostępne połączenie Drogową Trasą Średnicową. Dla sporej części klientów zamieszkujących strefę zasięgu CH Forum oznacza to skrócenie czasu dotarcia do śródmieścia Gliwic.  Bardzo ważny jest też marketing. Międzynarodowym ekspertom branżowym akcje realizowane przez CH Forum są dobrze znane. Między innymi z finałowych gal konkursu Solal Marketing Awards. Prawie rokrocznie statuetki tej prestiżowej nagrody trafiają do Gliwic.

Aktualna ambasadorka centrum – Małgorzata Socha – budzi pozytywne reakcje i pasuje do modowego charakteru centrum. Aktorka jest gościem specjalnym stoiska targowego CH Forum. Oprócz tego odwiedzający mogą liczyć na filiżankę kawy serwowanej przez czołowego francuskiego baristę. Pod względem dizajnu stoisko w pełni nawiązuje do stylistyki obowiązującej w bieżącej kampanii „Handlowa wiktoria”.

Reklama

Galeria Jurajska