23 listopada do grona najemców Atrium Plejada dołączy salon odzieżowy Mohito. W ostatnim czasie w Atrium Plejada nastąpiło otwarcie w zupełnie nowej odsłonie i w nowej lokalizacji salonu obuwniczego Ryłko.

Nowy salon w Atrium Plejada będzie miał ponad 312 mkw. powierzchni i usytuowany będzie pomiędzy perfumerią Sephora, a salonem H&M. Będzie on zaaranżowany według najnowszej koncepcji Mohito.

Marka Mohito to propozycja dla młodych kobiet. Projektanci Mohito tworzą kolekcje z myślą o kobietach pewnych siebie i świadomych swych atutów. Mohito podkreśla kobiecość i proponuje energetyczny look, zgodny ze światowymi trendami mody. Oferta i różnorodność modnych ubrań Mohito dla kobiet jest dostępna w ponad 130 salonach w Polsce i za granicą.

W ostatnim czasie w Atrium Plejada nastąpiło otwarcie w zupełnie nowej odsłonie i w nowej lokalizacji salonu obuwniczego Ryłko.

Atrium Plejada ma ponad 15 tys. mkw. GLA na której znajduje się ponad 60 sklepów i punktów usługowych, w tym m.in. takie marki, jak: Big Star, Carry, Camaieu, CCC, Cropp, Deichmann, Diverse, Empik, RTV Euro AGD, H&M, House, Intersport, Jysk, Grycan, Orsay, Promod, Reserved, Rossmann, Sephora, Sizeer, Takko, Tchibo, Venezia, Vero Moda, Wojas. Centrum posiada hipermarket spożywczy Carrefour oraz market budowlany Castorama. Na parkingu centrum, który może pomieścić ponad 1,4 tys. aut znajdują się parking strzeżony, stacja benzynowa Carrefour oraz myjnia samochodowa IMO.