Sklep H&M
Sklep H&M

W październiku 2013 roku sieć H&M zwiększyła sprzedaż o 11 proc. rok do roku – podała spółka w komunikacie.

Sprzedaż na porównywalnej liczbie sklepów wzrosła o 1 proc.

Pod koniec października sieć miała 3081 salonów wobec 2715 w analogicznym okresie rok wcześniej.

Przypomnijmy, wrzesień także był owocny dla sieci H&M. Wówczas całkowita sprzedaż z wliczeniem podatku VAT w walutach miejscowych wzrosła o 7 procent w stosunku do tego samego miesiąca w ubiegłym roku. Sprzedaż w porównywalnych jednostkach zmniejszyła się jednak o 2 procent.

Jak już informowaliśmy sprzedaż grupy H&M w pierwszych dziewięciu miesiącach roku podatkowego z wliczeniem podatku VAT wzrosła w walutach miejscowych o 8 procent. Jednak sprzedaż w porównywalnych jednostkach zmniejszyła się o 2 procent.

W samym trzecim kwartale 2013 roku Grupa H&M uzyskała sprzedaż z wliczeniem podatku VAT w walutach miejscowych większą o 12 procent. Na dobre wyniki grupy złożyło się kilka czynników, m.in. otwarcie w sierpniu sklepu internetowego marki H&M, a także otwarcie pierwszych sklepów na Litwie i w Serbii, które cieszą się dużą popularnością wśród klientów.