Sklepy online będą kusić darmową dostawą

Dzień Darmowej Dostawy

Ponad tysiąc e-sklepów różnych branż zgłosiło się już do udziału w tegorocznej akcji pod hasłem Dzień Darmowej Dostawy. Głównym celem akcji, która odbędzie się 2 grudnia br. jest zachęcenie jak największej liczby klientów do zrobienia zakupów w sieci, jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów. Darmowa dostawa przemawia przede wszystkim do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci. Zachęca również dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów.

2 grudnia 2013 w godzinach od 00:01 do 23:59 będzie można zrobić zakupy online szybko, wygodnie i bez ponoszenia kosztów przesyłki. Do akcji włączyło się wiele marek, które posiadają  sklepy stacjonarne w galeriach handlowych a jednocześnie oferują swoje produkty w autoryzowanych sklepach internetowych. W tym roku na darmową wysyłkę będzie można liczyć m.in. w sklepach online: Ochnik, Bytom, Jack Wolfskin, 4F, Kari, City Sport, Willsoor, Answear.com, By Dziubeka, Converse. Wszystkie sklepy biorące udział w akcji można znaleźć na stronie internetowej www.dziendarmowejdostawy.pl.

W czasie Dnia Darmowej Dostawy 2013 sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności i metody dostawy.

W Dzień Darmowej Dostawy w 2012 roku 91 proc. ankietowanych sklepów zauważyło większy ruch na swoich stronach w porównaniu do listopada. Najliczniejsza grupa sprzedawców, bo 20 proc. stwierdziła, że ruch w ich sklepie wzrósł w przedziale od 100 do 300 proc., a 9 proc. zanotowało 500 proc. wzrosty oglądalności. Jeśli chodzi o liczbę zamówień w zestawieniu ze średnią z listopada, to aż 80 proc. handlowców potwierdziło zwiększoną liczbę złożonych zamówień. 24 proc. sklepów poinformowało o wzroście sprzedaży o więcej niż 200 proc., a 32 proc. zauważyło wzrost w przedziale 30-200 proc.

Dzień Darmowej Dostawy inspirowany jest akcją Free Shipping Day odbywającą się od 2008 roku w Stanach Zjednoczonych.

Reklama

Galeria Jurajska