McArthur z nowym konceptem i logo

Salon McArthur

Firma McArthur oferująca obuwie poinformowała, że idąc z duchem czasu postanowiła zmienić logo marki na formę bardziej czytelną i nowoczesną. Firma zdecydowała się także zmienić wnętrza sklepów poprzez zastosowanie bieli kontrastującej z materiałem imitującym drewno mahoniowe.

Jak informuje spółka kolejne sklepy sieci będą otwierane w ramach nowego konceptu. W najbliższej przyszłości McArthur sp. z o.o. planuje również dokonanie zmian wizerunkowych w pozostałych lokalizacjach. Ostatni sklep sieci McArthur został otwarty w Centrum Handlowym Poznań City Center. Obecnie sieć tworzą 23 salony McArthur.

McArthur w planach rozwojowych na 2014 planuje wdrożenie nowego konceptu w nowych sklepach otwieranych w ramach sieci oraz sukcesywny remodeling wybranych sklepów galeriowych i typu outlet.

McArthur jest obecny na polskim rynku od kilkunastu lat, dynamicznie się rozwija poszerzając także sieć swoich sklepów firmowych. Firma posiada swoje sklepy w większości liczących się centrów outletowych w Polsce. Sieć prowadzi także sprzedaż obuwia za pośrednictwem sklepu internetowego.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016