Wittchen na dłużej w Galerii Madison

Galeria Madison

Galeria Madison

Umowę najmu w gdańskiej Galerii Madison przedłużyła firma Wittchen. Jest to już kolejna marka, która pozostanie na dalsze lata w Madisonie.

Po Delikatesach Bomi Smak Tradycji oraz markach Grey Wolf, Gatta, Lara Fabio i Triumph, umowę najmu w Galerii Madison przedłużyła także firma Wittchen. W firmowym salonie o powierzchni 50 mkw., firma oferuje produkty wykonywane w tradycyjnej technologii hand made. Są to m.in.: torebki, walizki, galanteria skórzana, a także obuwie, odzież i dodatki modowe. Przedłużenie umowy najmu to wynik rekomercjalizacji, jaką obecnie przechodzi galeria Madison.

– Wittchen to kolejna marka, która zdecydowała się na przedłużenie wygasającej umowy najmu, a już niebawem planujemy podpisanie aneksów umów z następnymi najemcami. Cieszymy się, że sieci handlowe, z którymi pracowaliśmy dotychczas, doceniają walory naszego obiektu i zdecydowali się na ciągłość współpracy. Dodatkowo liczymy, że dzięki modernizacji, którą nasz obiekt przechodzi od początku 2013 r., galeria zyska nowe oblicze, które jeszcze bardziej zadowoli naszych najemców – mówi Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison.

Produkty Wittchen są, jak poinformowano, cenione zwłaszcza przez zamożnych klientów ze Skandynawii licznie odwiedzających Madisona. Intensywna kampania reklamowa w magazynach pokładowych linii lotniczych i promów, którymi podróżują turyści z ościennych krajów oraz współpraca z gdańskimi hotelami zaowocowała wyjątkowo liczną w tym roku grupą klientów ze Szwecji, Norwegii, Finlandii oraz Rosji i Niemiec.

– Galeria Madison w Gdańsku, z punktu widzenia biznesowego, jest dla nas ważną lokalizacją, ponieważ zależy nam na rozwijaniu sieci naszych salonów w obrębie Trójmiasta. Pozycja naszej marki jest silna i stabilna, a wyniki finansowe zadowalające. Naturalną konsekwencją była zatem decyzja o przedłużeniu umowy najmu – komentuje Aldona Klimek-Kozak, młodszy specjalista ds. marketingu, Wittchen SA.

Wybudowana dekadę temu gdańska Galeria Madison od początku tego roku przechodzi rekomercjalizację oraz gruntowną modernizację. Obiekt znajduje się w centrum Gdańska, ma 18 tys. mkw. powierzchni GLA, ponad 100 sklepów oraz 111 miejsc parkingowych.

Reklama

Galeria Jurajska