Zagraniczny e-sklep marki Wójcik ruszy w 2014 roku

Salon Wójcik w Galerii Katowickiej

Salon Wójcik w Galerii Katowickiej

– Podtrzymujemy plany uruchomienia sklepu internetowego Wójcik w Europie Zachodniej. Nastąpi to prawdopodobnie wiosną 2014 roku. Wówczas zmienimy w polskim e-sklepie szatę graficzną, dostosujemy stronę do wersji mobilnej, a także udostępnimy usługę umożliwiającą odbieranie zamówionego towaru w salonach stacjonarnych – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet.pl Marek Szostak dyrektor ds. rozwoju, członek zarządu Wójcik Fashion Group sp. z o.o.

– Z miesiąca na miesiąc odnotowujemy wzrost odwiedzalności e-sklepu Wójcik. Obecnie każdego dnia mamy od 8 tys. do 10 tys. odsłon. Sprzedaż w tym kanale jest porównywalna z najlepszymi stacjonarnymi sklepami marki zlokalizowanych w centrach handlowych.

– Sklep internetowy jest również połączony z portalami społecznościowymi, jak Facebook, na którym mamy kilkanaście tysięcy odbiorców. Prowadzimy dla klientów on-linowych programy lojalnościowe, karty stałego klienta.

– Na razie nie zauważyliśmy w naszych sklepach tendencji showroomingu. Klient odwiedzający salon w centrum handlowym preferuje zakupy tu i teraz, a klient sklepu internetowego jest wygodny i raczej nie odwiedza galerii.

Wójcik Fashion Group sp. z o.o. działa na rynku od 1987 roku. Do firmy należą trzy polskie marki – Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony. Pierwsza z nich oferuje ubrania dla dzieci w wieku 0,5-12 lat w segmencie marek premium. Hot Oil to ubrania w stylu young casual dla młodych osób w wieku 7-14 lat. Ceremony to marka z ekskluzywnymi ubrankami dla dzieci od momentu urodzenia do ukończenia pierwszego roku życia.

Obecnie w ramach sieci Wójcik działa w Polsce 35 salonów własnych, 22 franczyzowe oraz 50 sklepów partnerskich i multibrandowych. Średnia powierzchnia sklepów Wójcik wynosi 70 mkw. Firma prowadzi sklep internetowy od 2010 roku, w którym są dostępne produkty wszystkich trzech marek.

Reklama

Galeria Jurajska