Cubus o planach na 2014

Salon sieci Cubus

Sieć sklepów odzieżowych Cubus powiększyła się ostatnio o kilka nowych lokalizacji. W październiku 2013 roku otwarto trzy nowe sklepy norweskiej sieci w największych miastach w Polsce – w Warszawie, Gdyni i Poznaniu.

Nowe salony funkcjonują w centrum wielofunkcyjnym Plac Unii w Warszawie, gdyńskim CH Riviera oraz w Poznań City Center. Wszystkie nowo otwarte salony są sklepami wielkopowierzchniowymi i mają od 700-800 mkw. powierzchni handlowej.

– Kolejne otwarcia naszych sklepów są przewidziane na 2014 rok. Obecnie skupiamy się na intensywnych działaniach reklamowych, jakie kontynuuje Cubus na rynku polskim od początku 2013 roku. Charakterystyczny design marki i nowoczesne wnętrza salonów przywitały klientów pełnym asortymentem z jesienno-zimowej kolekcji Cubus. Regularne kampanie reklamowe w telewizji mocno wzmocniły świadomość marki Cubus i znacząco ukształtowały profil klienta. W porównaniu do minionych lat, klient sieci Cubus jest bardziej dojrzały, lepiej wykształcony i zamożny. Ma to istotny wpływ na koszyk ilościowy i wartościowy zakupów realizowanych w sieci Cubus – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Barbara Sroka-Goska, Country Manager Cubus.

Istotny wpływ na profil klienta, jak podkreślają przedstawiciele sieci, mają również zmiany, jakie zostały wprowadzone w kolekcji.

– Rozszerzenie asortymentu modowego przyciągnęło klientów bardziej wymagających, podążających za trendami w modzie. W przyszłym roku marka Cubus w dalszym ciągu będzie obecna w mediach oraz programach modowych, które cieszą się w Polsce bardzo dużym zainteresowaniem klientek – dodaje Barbara Sroka-Goska

Norweska sieć Cubus jest jedną z największych skandynawskich marek odzieżowych. W ofercie posiada odzież damską, męską, dziecięcą oraz bieliznę i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci. W ponad 330 sklepach zatrudnia ponad 2 tys. pracowników w sześciu krajach: w Norwegii, Szwecji, Polsce, na Łotwie, w Niemczech i w Finlandii.

Na rynku polskim Cubus istnieje od 1996 roku tj. od 17 lat. Posiada ponad 40 salonów zlokalizowanych wyłącznie w centrach i galeriach handlowych.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska