Axis Communications z platformą Camera Application dla sieci handlowych

Monitoring sklepów

– Nasza usługa będzie skierowana zarówno do najemców centrów handlowych jak i deweloperów zainteresowanych rozwiązaniami wspomagającymi skuteczną optymalizację procesów biznesowych oraz zarządzanie przestrzeniami sprzedażowymi – podkreśla Agata Majkucińska, Key Account Manager w Axis Communications.

Oferowane przez Axis Communications systemy kamer sieciowych oprócz zwiększenia bezpieczeństwa i eliminowania strat powodowanych kradzieżą asortymentu, pełnią w sektorze handlu wiele funkcji aktywnie wspierających sprzedaż. Aby umożliwić dopasowanie funkcjonalności kamer do indywidualnych potrzeb użytkowników, stworzono otwartą platformę AXIS Camera Application Platform (www.axis.com/applications), z której można pobrać przydatne, inteligentne aplikacje dodatkowe.

Liczenie osób wchodzących i wychodzących, wyznaczanie ścieżek przepływu klientów w sklepie, automatyczny alarm w przypadku prób oszustwa czy kradzieży – to tylko niektóre możliwości kamer.

Dzięki platformie istnieje możliwość przekazania danych umożliwiających poznanie i analizę zachowań konsumenckich, co pozwala na optymalizację akcji marketingowych i personelu przeznaczonego do obsługi klientów, monitorowanie kas i zmniejszanie długości kolejek. Umiejętne korzystanie z dostępnych możliwości znacznie podnosi poziom zadowolenia z oferowanej obsługi i zwiększa szanse na lojalność klienta, co w efekcie ma wpływ na wielkość sprzedaży.

W Polsce urządzenia Axis Communications można zaobserwować w wielu centrach handlowych, gdzie służą one do nadzoru wizyjnego. Dodatkowo, wiele obiektów handlowych wykorzystuje możliwości kamer do wspomagania biznesu. Są to między innymi sieci butików Kazar, Tally Weijl, drogerie Natura czy sieć perfumerii Marionnaud.

Reklama

Galeria Jurajska