Salony Wójcik w kolejnych centrach handlowych

Salon Wójcik w Galerii Katowickiej

Salon Wójcik w Galerii Katowickiej

– Prowadzimy zrównoważony rozwój i reorganizujemy sieć salonów Wójcik. Nasza strategia polega na otwieraniu mniejszych butików o powierzchni 70 mkw. w większych miastach. Ostatnio uruchomiliśmy  własne salony w Centrum Handlowym Riwiera w Gdyni oraz w Galerii Katowickiej, a 19 listopada ruszył punkt w CH Forum Gliwice – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet.pl Marek Szostak dyrektor ds. rozwoju, członek zarządu Wójcik Fashion Group sp. z o.o.

– Prowadzimy również rozmowy z właścicielem warszawskich centrów handlowych: Arkadia, Mokotów i Wileńska albowiem w przyszłym roku planujemy w tych obiektach otworzyć salony w nowym formacie.

– Rozwijamy także model franczyzowy punktów Wójcik. W tej formule uruchomiliśmy salon w Giżycku oraz w Alfa Grudziądz. Ponadto podpisaliśmy umowę w Alfie Białystok i Galerii Madison w Gdańsku. Widzimy coraz większe zainteresowanie inwestorów otwieraniem sklepów w formie franczyzy – dodał Marek Szostak.

W ramach sieci Wójcik działa w Polsce 35 salonów własnych, 22 franczyzowe oraz 50 sklepów partnerskich i multibrandowych. Średnia powierzchnia sklepów Wójcik wynosi 70 mkw. Firma prowadzi sklep internetowy od 2010 roku, w którym są dostępne produkty wszystkich trzech marek.

Wójcik Fashion Group sp. z o.o. działa na rynku od 1987 roku. Do firmy należą trzy polskie marki – Wójcik, Hot Oil oraz Ceremony. Pierwsza z nich oferuje ubrania dla dzieci w wieku 0,5-12 lat w segmencie marek premium. Hot Oil to ubrania w stylu young casual dla młodych osób w wieku 7-14 lat. Ceremony to marka z ekskluzywnymi ubrankami dla dzieci od momentu urodzenia do ukończenia pierwszego roku życia.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016