Plaza Centers podpisała umowę najmu z TK Maxx

Toruń Plaza

Toruń Plaza

TK Maxx zajmie w Centrum Handlowo – Rozrywkowym Toruń Plaza ponad 2,7 tys. mkw. powierzchni, co stanowi ok. 7 proc. GLA otwartego w 2011 roku obiektu.

Dwupoziomowy sklep będzie usytuowany w centralnej części galerii. Otwarcie zaplanowane zostało na wiosnę 2014 roku.

– Bardzo cieszymy się , że TK Maxx, po dwóch latach od otwarcia galerii, nareszcie dołącza do grona najemców Toruń Plaza. Negocjacje trwały kilka miesięcy, ale nie da się zaprzeczyć, że praca z tak profesjonalnym partnerem biznesowym to przyjemność. Udało się nam zawrzeć kontrakt satysfakcjonujący dla obydwu stron. Będzie to pierwszy sklep tej marki w Toruniu i na pewno niecierpliwie wyczekiwany – mówi Therese Keys, CEE Management and Leasing Director z Grupy Plaza Centers.

Spółką macierzystą, do której należy TK Maxx w Europie, jest TJX Companies INC. Sieć posiada w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie ponad 3 tys. sklepów oraz ponad 300 w Wielkiej Brytanii, Irlandii i w Niemczech.

W Polsce TK Maxx działa od września 2009 roku. Aktualnie w sieci funkcjonuje 20 sklepów zlokalizowanych w centrach handlowych. Sklep TK Maxx to koncept „off-price” – oferuje ubrania, obuwie i akcesoria oraz artykuły dekoracji i wyposażenia wnętrz znanych marek, po cenach obniżonych w stosunku do regularnej sieci sprzedaży.

Centrum Handlowo – Rozrywkowe Toruń Plaza funkcjonuje od listopada 2011 r. Jego powierzchnia GLA to ok. 40 tys. mkw. Na zmotoryzowanych czeka 1,1 tys. miejsc parkingowych. W Toruń Plaza znajdują się sklepy polskich i zagranicznych marek takich jak: Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Gino Rossi, Prima Moda, Simple, Tally Weijl, Promod, New Yorker, Reserved, Cropp Town, House, Ecco, Home&You, H&M, Kappahl, Camaieu, Orsay, Rossmann, Douglas i wiele innych. Ponadto do dyspozycji klientów Centrum pozostawia liczne kawiarnie i restauracje. Toruń Plaza posiada także część rozrywkową z klubem Pure Jatomi, centrum rozrywki Fantasy Park oraz multipleksem Cinema City z ośmioma salami kinowymi.

 

Reklama

Galeria Jurajska