Gemini Park Tarnów
Gemini Park Tarnów

Plany inwestycyjne w Tychach i w Krakowie, postępująca komercjalizacja rozbudowywanego Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała oraz możliwości współpracy w Gemini Park Tarnów – to najważniejsze tematy poruszane przez GREM, spółkę należącą do Gemini Holding, na międzynarodowych targach nieruchomości komercyjnych MAPIC w Cannes. Efektem odbytych rozmów jest wprowadzenie nowych marek i powiększenie istniejących salonów w tarnowskim obiekcie.

– Duże zainteresowanie sieci handlowych centrum Gemini Park Tarnów, jakie dostrzegliśmy na tegorocznych targach MAPIC, stanowi najlepsze potwierdzenie sukcesu tego projektu. Obiekt jest bezkonkurencyjnym liderem na regionalnym rynku, a jego obecna popularność wymaga poszerzenia dotychczasowej oferty. Dlatego też jesteśmy już w trakcie pozyskiwania pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia rozbudowy obiektu – mówi Rafał Sonik, prezes zarządu Gemini Holding. – Ta wdrażana przez nas inwestycja to jeden z elementów długofalowej strategii rozwoju i podnoszenia standardów Centrów Handlowych Gemini Park, które prowadzą do uzyskania ponad 100 tys. mkw. nowych powierzchni – dodaje R. Sonik.

Podczas listopadowych targów nieruchomości komercyjnych MAPIC w Cannes, GREM – spółka należąca do Gemini Holding zaprezentowała m.in. planowane inwestycje w Tychach i Krakowie oraz przeprowadziła rozmowy z partnerami biznesowymi na temat współpracy przy istniejących projektach: rozbudowywanego Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała oraz przygotowującego się do rozbudowy Gemini Park Tarnów.

Tarnowski obiekt funkcjonuje od ponad trzech lat i, jak informuje zarząd obiektu, stale notuje wzrosty wskaźników odwiedzalności i wyników sprzedaży. W ostatnich miesiącach wzrosty frekwencji klientów rok do roku sięgają ok. 30 proc., a wzrosty obrotów ok. 20 proc. Efektem przeprowadzonych rozmów jest zapowiedź powiększenia istniejących salonów należących do grupy LPP: House, Mohito, Cropp, Reserved oraz poszerzenia oferty o markę Sinsay, najnowszą propozycję sieci. W planach jest również powiększenie salonów obuwniczych marek: Deichmann i CCC oraz sklepu z artykułami z wyposażeniem wnętrz: Home&You. Chęć dołączenia do grona najemców obiektu przejawiła także marka odzieżowa Carry oraz popularna sieć kin.

Obecnie Gemini Park Tarnów tworzy blisko 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych zlokalizowanych na 42,5 tys. mkw. powierzchni najmu. Dzięki bardzo dobrej lokalizacji i komunikacji autobusowej, sąsiedztwu największych osiedli mieszkaniowych o potencjale 40 tys. mieszkańców, obiekt zyskał zasięg oddziaływania w regionie – 200 tys. osób w strefie 20 minut. Inwestor zadecydował o podjęciu decyzji o rozbudowie obiektu. Powiększy się przede wszystkim sektor rozrywki, pojawią się także nowe, popularne marki nieobecne dotąd w Tarnowie. Dla zmotoryzowanych klientów Gemini Park Tarnów udostępniony zostanie także nowy, powiększony parking.

Centrum Handlowe Gemini Park Tarnów to nowoczesny obiekt usytuowany w północnej części Tarnowa, o łącznej powierzchni ok. 80 tys. mkw., w tym 42,5 tys. mkw. powierzchni najmu GLA. Znajduje się w nim blisko 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych. Inwestorem i deweloperem projektu jest Gemini Holding – spółka specjalizująca się w realizacji obiektów komercyjnych.