Przedsiębiorcy mogą teraz docierać do użytkowników Twittera związanych z konkretnym programem telewizyjnym bez konieczności kupowania reklam wyświetlanych w czasie emisji programu. Reklamodawcy, którzy korzystają zarówno z postów sponsorowanych na Twitterze, jak i z reklam telewizyjnych obserwują wzrost sprzedaży o 8-16% oraz o 58% większe zainteresowanie zakupami.

MMM_CPG_Chart
źródło: Twitter

Twitter ogłosił, że rozszerza zakres TV Targeting Suite o usługę TV Conversation Targeting dla firm działających w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Wersja beta zostanie też uruchomiona w Brazylii, Kanadzie, Francji i Hiszpanii. Niedługo usługa wejdzie na kolejne rynki.

Targetowanie reklam telewizyjnych (patrz wideo), które Twitter wprowadził w tym roku pozwala firmom dotrzeć do użytkowników portalu, do których już dotarli za pomocą reklam telewizyjnych wyświetlanych podczas programu telewizyjnego. Gdy tylko użytkownik napisał na Twitterze wymieniając nazwę programu, portal wyświetlał reklamę, która emitowała była na ekranie w tym samym czasie antenowym. Rozszerzenie usługi pozwoli reklamodawcom wysyłać promocyjne posty użytkownikom, którzy interesują się danym programem, niezależnie od tego, czy firma emituje spot w związanym z nim czasie ekranowym. „Teraz reklamodawcy mogą w łatwy sposób dotrzeć do użytkowników Twittera, którzy są podatni na integrację, materiały sponsorowane oraz na innowacyjne sposoby nawiązywania kontaktu z telewidzami” – czytamy na blogu Twittera.

Betfair, Dominos oraz British Sky Broadcasting to tylko kilku z reklamodawców, którzy już korzystają z tej metody, aby dotrzeć do użytkowników Twittera.

MMM_CPG_Chart
źródło: Twitter

We współpracy z MarketShare Partners, Twitter stwierdził, że średni koszt zakupu sprowokowanego przez reklamę telewizyjną jest o 36% niższy, gdy promocyjne posty pojawiają się razem z reklamami telewizyjnymi niż wtedy, gdy wyświetlana jest wyłącznie reklama. We współpracy z analitykami marketingowymi z Nielsena, Twitter odkrył również, że gdy reklama telewizyjna idzie w parze z opłaconymi na Twitterze treściami, sprzedaż generowana przez reklamy telewizyjne jest o 8-16% wyższa. Na blogu Twittera czytamy: „Reklamy internetowe połączone z promocyjnymi postami dają w efekcie o 95% bardziej dobrany przekaz, o 58% większą chęć do zakupów oraz o 36% niższe koszty pozyskania klienta.”