Camel Active wdraża nowy koncept sklepów

Camel Active

Camel Active

Polskie sklepy międzynarodowej sieci handlowej Camel Active zmieniają wygląd. Obecnie sieć salonów Camel Active na terenie kraju obejmuje pięć placówek. Znajdują się one w następujących centrach handlowych: Blue City w Warszawie, Manufaktura w Łodzi, Galeria Bałtycka w Gdańsku, Galeria Krakowska w Krakowie i Silesia City Center w Katowicach.

– W kampanie Camel Active zawsze są wpisane historie podróżników, którzy przemierzają bezdroża świata, odkrywając inne kultury. Odwiedzane kraje to np. Boliwia, Mongolia, czy Malawi. Wrażenia i inspiracje płynące z tych podróży są uobecnione w nowym wystroju sklepów. Osiągnięto to, dzięki zastosowaniu odpowiednich modułów ekspozycji towaru i materiałów – powiedział dyrektor działu sprzedaży detalicznej camel active, Mark Schäfer.

We współpracy z konsultantami firmy Hachmeister & Partner zostały zdefiniowane formaty przestrzeni produktowej i opracowane moduły ekspozycyjne w oparciu o visual merchandising, który umożliwia pomieszczenie większej liczby artykułów. Umeblowanie, nawigacja po produktach oraz visual merchandising są wzajemnie powiązane. Co więcej, punkty sprzedaży zostaną wyposażone w moduł wystawowy z wyświetlaczem „Roadside TV”, na którym będą pokazywane relacje z podróży. Dzięki temu, klienci mogą obejrzeć najnowszy film wizerunkowy Camel Active bezpośrednio na terenie sklepu. – To tłumaczy dlaczego nowy koncept „Roadside” to znacznie więcej niż tylko nowa odsłona layoutu przestrzeni sprzedażowej Camel Active – podsumowuje Mark Schäfer.

Marka Camel Active jest skierowana do kobiet i mężczyzn ceniących sobie ubiór w stylu casual. Marka oferuje także szeroki wybór obuwia i dodatków. Brand należy do portfolio marek Bültel International Fashion Group.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016