Włoska sieć modowa Liu Jo obecnie posiada ponad 320 sklepów monobrandowych i typu corner oraz blisko 5,2 tys. sklepów multibrandowych. Ostatnio spółka Liu Jo S.p.A skupia się na intensywnej ekspansji sieci w krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

3 października 2013 roku otwarto firmowy sklep monobrandowy Liu Jo w Rosji w Ekaterinburgu w CH Torgovaia Galerea. Z kolei w połowie listopada oddano do użytku nowy salon Liu Jo w Ankarze w Turcji w Next Level Shopping Mall.

Ponadto w ostatnich miesiącach ( na przełomie lata i jesieni) nowe sklepy Liu Jo pojawiły się także w Rzymie, Turynie oraz Lisbonie, Hamburgu i Antwerpii.

Ekspansja sieci Liu Jo dotyczy także polskiego rynku. Nowe salony marki Liu Jo Jeans (66,9 mkw.) oraz Liu Jo Accessories (50 mkw.)od października działają także w warszawskim centrum wielofunkcyjnym Plac Unii. Markę wprowadziła spółka GPoland.

Przypomnijmy, na polskim rynku włoska marka Liu Jo pojawiła się w 2010 roku otwierając w kwietniu butik w warszawskim centrum handlowym Promenada. Kolejne salony pojawiły się m.in. w krakowskim centrum handlowym Bonarka City Center oraz katowickiej Silesia City Center.

Struktura sklepów sieci obecnie obejmuje ponad 5,4 tys. placówek w Europie ( 166 sklepów monobrandowych, 78 typu corner i ponad 5,1 tys. sklepów multibrandowych), blisko 90 sklepów na rynku azjatyckim, 16 w Afryce i 1 w Ameryce Północnej.

Marka Liu Jo powstała w 1995 roku i została wykreowana przez młodego przedsiębiorcę Marco Marchi i jego brata Vannisa. Obecnie sieć ma swoje salony w najbardziej prestiżowych lokalizacjach ( Paryż, Tokyo, Mediolan, Moskwa, Praga, Rzym, Londyn, Dubaj).