Sklep internetowy Bytom z technologią Responsive Web Design

Bytom Klub

Serwis i sklep internetowy sieci oferującej modę męską bytom.com.pl przeszedł gruntowne zmiany. Redesign serwisu stanowi połączenie nowatorskich rozwiązań technologicznych z wyjątkowym stylem charakterystycznym dla tej marki krawieckiej.

Wykonana w technologii Responsive Web Design, dynamiczna i przejrzysta platforma – obejmuje zarówno elementy wizerunkowe, jak również sklep online spółki Bytom SA. Projekt został wykonany przez Media Ambasador.

– Bytom jest zrealizowany, jeśli chodzi o część front-endową (to co widzi użytkownik), w technice RWD (Responsive Web Design). Czyli nie ma osobno wersji na tablety, smartphony czy komórki – ale jedną wersję, która dostosowuje się do wszystkich urządzeń bez względu na rozdzielczość wyświetlacza i zapewnia komfortowe użytkowanie na każdego rodzaju urządzeniu. Jest to obecnie najbardziej zaawansowana technika tworzenia warstwy prezentacji serwisów internetowych – wyjaśnia w rozmowie z portalem Retailnet Jan Blew, CEO Media Ambassador.

Wszystkie wdrożenia, które zaproponował Media Ambassador są oparte o autorski system StarCommerce. Praca w oparciu o własną platformę e-commerce zapewnia min. swobodę w kształtowaniu kierunku rozwoju potencjału jaki oferuje system, a także daje możliwość faktycznej customizacji wdrożeń oraz dopasowanie do rzeczywistych potrzeb danej sieci handlowej.

Zmiany na stronie dotyczą w większości widoku listy produktów i strony głównej – która zyskała wertykalny układ oraz strukturę dynamicznie zmieniającej się siatki bannerów, zgodnej z zasadami User Friendly. Rozwijane menu umożliwia precyzyjną nawigację oraz jasny podział na poszczególne sekcje tematyczne serwisu, poczynając od modułów e-commerce, na podstronach poszczególnych akcji wizerunkowych kończąc.

Wyodrębnione zostały także landing page związane z projektami. Pierwszy z nich to Bytom and Designers – program polegający na współpracy marki z polskimi projektantami. Drugi to The Culture Icons – poświęcony kultowym postaciom polskiej kultury i sztuki. Kolejny to Biblioteka Bytom – zawierająca propozycje lektur na temat mody i stylu dla mężczyzn. Uzupełnieniem są ponadto zakładki dotyczące programu partnerskiego ( możliwość dołączenia do Klubu i pozyskania karty Bytom Club), a także Bytom Szyty na Zamówienie czy Piwnica Bytom ( oferta wyselekcjonowanych win dostępna dzięki współpracy z dystrybutorem The Fine Food Group.

Modyfikacji uległy również elementy związane z e-commerce. Widoki poszczególnych kategorii zostały dostosowane do nowego układu siatki, dzięki czemu są bardziej przejrzyste i prezentują pełniejszy obraz asortymentu.

Strona produktu zyskała zbliżony układ – jednak priorytetem, jak poinformowali twórcy projektu, było zaakcentowanie zdjęcia głównego i czytelny opisu produktu. Warto dodać, że serwis jest dostępny w wersji na tablety i mobile. Ponadto strona posiada odnośnik do Facbooka i serwisu YouTube. Klienci mają możliwość zapisania się także na firmowy newsletter.

Doskonała jakość materiałów wizerunkowych dopełnia wrażenia – sprawiając, że serwis prezentuje się bardzo elegancko, co doskonale koresponduje z wizerunkiem marki Bytom.

Zamówione w sklepie internetowym towary wysyłane są kurierem DPD Polska. Zamówienia są wysyłane w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W trakcie trwania specjalnych akcji promocyjnych czas wysyłki zamówienia może się wydłużyć do 5 dni roboczych.

Przy zamówieniach poniżej 250 zł, koszt wysyłki wynosi 15 zł, a przy zamówieniach powyżej 250 zł sklep oferuje dostawę darmową.

Należność za towar można uregulować korzystając z opcji za pobraniem, dzięki płatności PayU, przelewem bankowym zwykłym, przelewem elektronicznym bądź za pomocą karty kredytowej: VISA, MasterCard, Diners Club.

Bytom SA posiada w Polsce około 70 salonów sprzedaży. W Warszawie działa 10 sklepów.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016