W galerii Focus Mall Zielona Góra, wchodzącej w skład sieci galerii rozrywkowo-handlowych Focus Mall w Polsce, otwarty został salon obuwniczej marki Altero. Jest on urządzony na 257 mkw. powierzchni na parterze obiektu w sąsiedztwie sklepów Deichmann oraz Kazar. To pierwszy salon tej marki w Zielonej Górze.

Sieć obuwniczej marki Altero liczy obecnie 33 salony w południowej Polsce i 6 sklepów na Słowacji. Asortyment każdego sklepu liczy ponad 2 tys. modeli obuwia i galanterii skórzanej w czterech stylach: fashion, casual, sport oraz classic. Marka Altero znana jest z obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz galanterii skórzanej w przyjaznych cenach.

CH Focus Mall Zielona Góra zbudowany został w ścisłym centrum miasta w postindustrialnym budynku fabryki Polska Wełna. Centrum liczy 48 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym 29,1 tys. mkw. powierzchni najmu GLA. Znajduje się na niej ponad 100 sklepów i punktów usługowych. W gronie najemców są m.in.: supermarket Alma, popularne sieci odzieżowe: H&M, C&A, Stradivarius, Reserved, KappAhl, Mohito, Big Star, Medicine, New Yorker, Solar, Simple, Molton, Pierre Cardin, Giacomo Conti, Wittchen, Ecco, sklepy z dodatkami i obuwiem: Parfois, CCC, Wojas, Deichmann, Kornecki, a także Media Markt, Empik oraz wielosalowe kino Ciemna City.

Jednym z najważniejszych cech centrum jest muzeum miejsca, w którym prezentowana jest historia zakładów Polska Wełna. Obiekt został oddany do użytku 17 września 2008 roku. Sieć galerii rozrywkowo-handlowych Focus Mall w Bydgoszczy, Piotrkowie Trybunalskim, Rybniku i Zielonej Górze należą do Aviva Investors.