CH Poznań City Center od pierwszego dnia działalności cieszy się dużą popularnością wśród klientów. W ciągu miesiąca od otwarcia galerię odwiedziło niemal 1,2 mln osób. Rekordowe wyniki zanotowano podczas pierwszych trzech weekendowych dni działania, kiedy to liczniki odwiedzalności zatrzymywały się codziennie na blisko 65 tys. wejść. Frekwencja klientów w Poznań City Center nadal najwyższa jest w weekendy i utrzymuje się na poziomie zbliżonym do wyników weekendu inauguracyjnego.

– Wyniki odwiedzalności Poznań City Center po pierwszym miesiącu są więcej niż satysfakcjonujące. Jednak na szczególną uwagę zasługuje fakt, że wysoka odwiedzalność naszego centrum idzie w parze z wysokimi obrotami. Z informacji docierających do nas od poszczególnych najemców, wiemy, że niektóre marki zanotowały wyniki sprzedaży o rekordowej wysokości na tle ostatnich otwarć w kraju a nawet w Europie – mówi Andrzej Seliga, dyrektor zarządzający TriGranit Management Polska.

Obroty najemców Poznań City Center w pierwszym miesiącu działalności, w ujęciu branżowym, wskazują na największą popularność wśród klientów następujących segmentów: moda (około połowy obrotów uzyskanych w centrum), gastronomia, obuwie oraz zdrowie i uroda.

– Dobre wyniki odwiedzalności i obrotów najemców są najlepszym potwierdzeniem trafności decyzji inwestycyjnej TriGranit. Poznań potrzebował w tym miejscu, galerii o takim a nie innym portfolio najemców. Komercjalizacja Poznań City Center postępuje przy zachowaniu obranej strategii tenant mix. Na najbliższe tygodnie zaplanowane są już otwarcia kolejnych ciekawych sklepów, m.in: Martes Sport, La Vantil, Gina Piacci, Dalia – dodaje Natalia Pradelska, Country Leasing Director TriGranit Management Polska.