Koncept H&M Home od grudnia w Warszawie

Kolekcja H&M Home

Kolekcja H&M Home

Na początku grudnia portfolio warszawskiego Domu Mody Klif poszerzy się o nowy salon szwedzkiej marki H&M. Będzie w nim dostępna, po raz pierwszy w Warszawie, linia H&M Home, która ma w swojej ofercie artykuły wyposażenia wnętrz, łączące najnowsze światowe trendy z przystępną ceną.

W H&M Home będą dostępne m.in. poduszki, narzuty na łóżko, ręczniki, pościel, świece i naczynia ceramiczne. Salon w DM Klif zajmie powierzchnię ponad 1400 mkw.

Do tej pory sklepy marki H&M Home były obecne wyłącznie w krajach skandynawskich, w Niemczech, Holandii i Austrii, gdzie jest prowadzona także sprzedaż produktów on-line. Swoją pierwszą kolekcję marka promowała wiosną 2009 roku.

Marka H&M Home znana jest klientom przede wszystkim z dużej różnorodności produktów oferowanych w przystępnych cenach. W ofercie dominują geometryczne i etniczne wzory, bogato zdobione tekstylia, połączenia materiałów błyszczących i matowych.

Dom Mody Klif to uznana galeria handlowa o powierzchni 18 tys. mkw., w której na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 butików prestiżowych marek. W tym roku, w ślad za niedawną zmianą fasady i remontem wnętrz Klifu, poszerzyło się również grono najemców. Pojawiły się cenione polskie i międzynarodowe marki odzieżowe jak: Gerry Weber, Napapijri, Tommy Hilfiger, Desaro czy Hera oraz oferujące biżuterię i akcesoria – Tous i Yes Prestige  Zainstalowały się także COS (druga lokalizacja w stolicy i pierwszy salon w centrum handlowym w Warszawie) oraz salon Imperium, gdzie dostępne są m.in. marka Luisa Cerano. Klienci mogą również zrobić zakupy w luksusowych Delikatesach Alma, w których funkcjonuje pierwsza w Polsce Aleja Szampańska.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016