Atlantic podsumowuje 2013 rok

Salon Atlantic

Salon Atlantic

Koniec roku to dla Atlantic czas intensywnego rozwoju. 29 listopada 2013 roku firma otworzy salon w krakowskiej Galerii Bronowice. Będzie to 6. sklep otwarty przez Atlantic w ciągu ostatnich dwóch miesięcy.

Od dłuższego czasie Atlantic intensywnie rozbudowuje swoją sieć sprzedaży zarówno w Polsce jak i na świecie.

– Poszerzanie sieci detalicznej to ważny element strategii rozwoju firmy, która stawia zarówno na wzrost numeryczny jak i jakościowy. Firma bowiem nie tylko otwiera nowe salony, ale też zmienia ich wystrój zgodnie z nową koncepcją marki – poinformowała redakcję Retailnet Nina Nurzyńska reprezentująca sieć Atlantic.

W 2013 roku pod szyldem Atlantic powstało łącznie 9 nowych salonów. 8 z nich to sklepy franczyzowe. Nowe sklepy powstają zarówno w dużych miastach jak i mniejszych miejscowościach. W ostatnich tygodniach firma otworzyła także salony m.in. w Toruniu, Poznaniu, Nowym Sączu i Czechowicach Dziedzicach. Wszystkie nowe sklepy otwarto na terenie nowo otwartych bądź rozbudowywanych centrów handlowych.

Rozwój sieci Atlantic nie ogranicza się tylko do Polski. Marka jest obecna na 16 rynkach w Europie i Azji. Najwięcej salonów Atlantic posiada w Rosji i na Ukrainie. Tam też firma najszybciej się rozwija. W Rosji Atlantic otworzył w tym roku 39 nowych salonów, a tylko w listopadzie 2013 roku sieć powiększyła się o 7 nowych lokalizacji. Podobnie szybki rozwój Atlantic obserwujemy na Ukrainie. Od początku roku uruchomiono tam 11 sklepów.

Reklama

Galeria Jurajska